משתתפי עבר מ"המירוץ למיליון" דורשים: עונת אולסטארס!

456789
"המירוץ למיליון" 4 מאחורינו, ואחרי עונה משולבת בסלבס ומשתתפים שפעם היו אנונימיים ובהחלט רוכבים עכשיו על 15 דקות תהילה, משתתפי העבר כעת דורשים: עונת אולסטארס! ומה אמרו אנשי הפקת המירוץ למיליון? פורטל עומרי חיון חושף

לא רק זוכה המקום השני בעונה שהסתיימה אתמול, טום באום מספר שה"חוויה מדהימה, בא לי לעשות אותה שוב!" ואחרי שהוא רמז לעונת סלבס בעמוד הפייסבוק שלו "אז, אני הייתי טום מ״טום ואוריאל״, ועכשיו, רגע לפני שהטייטל עוזב אותי (אלא אם אמצא את עצמי עוד שנה במירוץ vip, הכל עניין של פאלאס)" גם משתתפי העונות הקודמות היו ממש שמחים לאיחוד של אבק כוכבים בריצה מסביב לעולם, ואיך לא, גם מיליון שקלים אף פעם לא מזיקים.

liran

את המירוץ לאולסטארס פתח אתמול משתתף "המירוץ למיליון" 3, לירן כהן, המוכר גם כלירליר, שרץ למיליון עם חברתו הטובה ביותר רונית שביט, כשפרסם בעמוד הפייסבוק שלו סטטוס: "דרושה: עונת אולסטארס!". מעיין רפאלי, גם היא מאותה עונה, שרצה עם בת דודתה בתאל מוסאווי, שמוכרות לנו בעיקר כסכי ושטי, הגיבה מיד לזוג לירליר ורונית שמתכנן קאמבק: "כבר הבטחתי ללירן שבאולסטארס אנחנו הולכות לגנוב לכם מונית בתור חוויה מתקנת", כנראה ש"בוליווד" ממש לא הספיק להן והן רעבות לעוד. ואילו רונית מבטיחה להכות על חטא ולגנוב לזוכי העונה השלישית, טליה וקובי גורודס, את הגמר: "גם אנחנו רוצים תיקון".

46808920100099408269no
לירליר ורונית. בקרוב מתקמבקים למסך הטלוויזיה שלכם?

אז בזמן שמסתמן שמשתתפי "המירוץ למיליון" 3 ממש צמאים לעונת אולסטארס ומפנטזים בדיוק איך העונה תיראה, חשבנו שלא יזיק לרחרח קצת אצל הזכיינית "רשת" שעוד מתאוששת מהעונה המוצלחת שהסתיימה אתמול. שם הופתעו מאד שריחושי האולסטארים בפוטנציה פרושים לעיני כל בפייסבוק ומסרו בתגובה: "העונה הנוכחית רק הסתיימה ועדיין לא הוחלט אם העונה הבאה תהיה עונה רגילה או עונת אולסטארס".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן