שוק: מורן מזור מציגה לוק חדש וחטוב מינוס 26 קילו!

1_610
כשמורן מזור זרתה קול פעמונים בחיינו לפני ארבע שנים, קיבלנו באהבה את המראה העגלגל והנשי שלה. עכשיו, אחרי חצי שנה של עבודה מאומצת, מורן השילה מגופה יותר מרבע ממשקלה והמחמאות לא מפסיקות לזרום. אז כמה מורן ירדה? לא פחות מ-26 קילו! 

"דיאטה" היא מלה שמבאסת את מורן מזור, תאמינו לנו, שאלנו. בארבע השנים שמורן נמצאת בחיינו, מאז "אייל גולן קורא לך", שם התגלתה וזכתה בתכנית בגיל 19 בלבד, היא החזיקה בתואר הבחורה העגלגלה והמתוקה ששרה לא פחות ממדהים (הגברת מרינה מקסימיליאן, מחזיקת התואר לפניה, בינתיים כבר התכווצה לה בזמן הזה) עד וגם אחרי ההשתתפות באירוויזיון 2013. שנת 2015 בינתיים מסתמנת אחרת לגמרי לזמרת בת ה-23 שביצעה החלטה לפני חצי שנה לעשות שינוי דרסטי בחייה, ובינתיים כבר השילה יותר מרבע ממשקל גופה. התוצאות? בליסימה.

moran1
מזהים?! מורן מזור בלוק החדש.

"עליתי יום אחד על המשקל, ראיתי שאני שוקלת המון ואמרתי לעצמי: לא יכול להיות שאת בחורה כ"כ צעירה! אני עוד לא בת 24, את רוצה מה? למות מסכרת? ואז החלטתי שזה לא יכול להימשך ושאני חייבת לעשות משהו בנושא", מספרת מורן לפורטל. ההחלטה לא נותרה באוויר, ומורן לקחה את המאמנת האישית, אירה פרנקוביץ'.

"בזכותה הכל קרה, והיא עד עכשיו שם, היא ממש מחכה לי, איתה עברתי את כל התהליך", מספרת מזור על הרגליה החדשים, "אני מתאמנת פעמיים בשבוע, עושה TRX, אירובי, קופצת בחבל בזמני הפנוי… קופצת בחבל בזמני הפנוי! מי היה מאמין שאני אגיד דבר כזה?!"

moran3

בחודשים הראשונים שהתחילו בהשלת עשרה קילוגרמים, הסביבה עוד הגיבה יחסית באדישות. "הייתי שואלת אנשים 'רואים שרזיתי 10 ק"ג?' וחברים היו מסתכלים ואומרים: 'כן, את נראית סבבה', אבל עכשיו אנשים אומרים 'וואו! מה קרה לך?'", מתארת מורן ועונה בדיוק מה קרה לה: "זה תהליך שנמשך חצי שנה, ונמשך מאד בהתמדה, אני לא מזלזלת, מגיעה לאימונים, אימון זה הפגישה הכי חשובה שיש לי".

ומה לגבי התזונה? מורן מעידה על עצמה שהיא ממשיכה לאכול מה שבא לה, ולא סתם – כאמור, המלה "דיאטה" ממש מביאה לה את הסעיף: "המלה דיאטה עושה לי עצבים בגוף, אני לא יכולה לשאת אותה ולכן לא עמדתי בשום דיאטה. המלה הזאת מלחיצה אותי עד עמקי נשמתי!"

moran2
הגברת באדום

1510422_10205875914517319_8454077372014448479_n

167900170
בימים אחרים. מורן מזור באירווזיון 2013

בין אימון TRX אחד למשנהו, מורן מזור לא שוכחת את החיים עצמם; בימים אלה היא משחקת בתאטרון הבימה את ז'ואן במחזמר-אופרת הרוק "רנט" המיובא מברודוואי, והיא עובדת במרץ על אלבומה השני, אותו היא כותבת כמעט לבדה. "זאת חוויה שטנית כי את מרגישה שאת עוברת תחת מיקרוסקופ כל הזמן, הכל מקבל המון חשיבות כשאת כותבת בעצמך, מאז שהחלטתי לשבת ולכתוב בעצמי ולעשות לעצמי מה שאני רוצה, יש בזה הרגשה מדהימה, וזה בסדר שזה קשה יותר, זה מחשל". מסתמן שאחרי האלבום הראשון, "רק בשבילו", הזמרת הזו בוחרת לעשות דברים שהם אך ורק בשבילה, והתוצאות מדברות בעד עצמן. שאפו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן