מתמודד "האח הגדול" יתמודד גם לכנסת 2015

בני גולדשטיין, מתמודד "האח הגדול 5", יתמודד השנה בפעם השנייה לכנסת ה-20, מטעם מפלגתו "כלכלה". בסרטון חדש שעלה לרשת, הוא מציע לכם לשים ז' בקלפי, וזה ממש לא הכל. תכירו את האיש שרץ לכל מקום.

בני

לפני שנתיים יצא לנו להכיר את בני גולדשטיין כשהשתתף בעונה החמישית של תכנית הריאליטי "האח הגדול". לפי מה שקורה ברשת, נראה שהכניסה לבית האח עשתה לו חשק להיכנס לבית קצת אחר ובנעליים הרבה יותר גדולות – בית הכנסת:

זה התחיל כמה חודשים אחרי ההשתתפות ב"אח הגדול" (2013) – גולדשטיין התמודד לראשות עיריית אשקלון, העיר בה גדל. לאחר זמן מה, החליט לפרוש ממועמדותו ולהצטרף במקום השני תחת חסותו של מתמודד אחר לראשות העיר, אבי עייש – שזכה במקום האחרון עם 2.4% מקולות התושבים.

בני2

כמה חודשים מאוחר יותר, גולדשטיין רץ לכנסת עם מפלגתו החדשה "כלכלה" בעזרת תשדיר בחירות… מקורי:

https://www.youtube.com/watch?v=pYBYOya0ztY

באיזשהו שלב אחיו דני סילק אותו מהמפלגה לאחר שהציע ללא מעט סלבריטאים להשתתף ברשימה, ביניהם בר רפאלי, שהציע לה לרוץ במקום הראשון. ספויילר: הוא סלח לו בסוף.

בשנה שעברה, הוא הוסיף להתחרות על תפקיד נשיא המדינה (זה היה צמוד, אבל בסוף ריבלין לקח).

פייסבוק

בין לבין הוא גם הצטלם לתכנית "המיזם", שם הוא נדרש לעשות מה שהוא יודע הכי טוב – להמציא המצאות, ועכשיו, כשנפתחה בפניו אפשרות חדשה להתחרות על משהו כלשהו, הוא ממש לא מתכוון לוותר על הריצה לכנסת הבאה:

אולי תופתעו לגלות שהמתמודדת במקום הראשון ברשימת "כלכלה" היא ח"כ יוליה שמאלוב ברקוביץ', שיזמה יותר מ-20 הצעות חוק. בין המתמודדים הנוספים ברשימה אפשר למצוא את אדם דובז'ינסקי ממקימי מחאת האוהלים, עורכי דין, עיתונאים, חייל ומישהו ש"שנים בתחום המוניות".

או שמוטיב התחרות פתח לבני את התיאבון, או שהוא ממש אוהב לרוץ.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן