אורטל בן דיין מציגה: החבר החדש

על החבר האריתראי של אורטל בן דיין שמענו ממנה לא מעט בזמן שהשתתפה בעונה האחרונה של "האח הגדול". עכשיו מסתבר שהשניים נפרדו, אבל אל תדאגו – מסתמן שכבר יש חבר חדש באופק והוא לשם שינוי, חולק איתה דעה משותפת.

BB6_150514_tal_ortal_WIDE_i

במהלך התמודדותה של אורטל בן דיין בתכנית הריאליטי "האח הגדול", כל יום מחדש סיפקה לנו אורטל בן דיין שערורייה נוספת – ככה זה כששמים בפריים-טיים אדם בעל דעות נחרצות. באחת מהסערות בבית האח, קיבלה בן דיין הערות כלפי בן זוגה האריתראי. שניהם התנגדו לדעות אחד של השנייה, אך בכל זאת מצאו את עצמם מנהלים מערכת יחסים יציבה.

אורטל

אממה, מסתבר שלאחרונה הזוג פירק את החבילה, ופינה מקום לבחור החדש בחייה של בן דיין: חגי מטר, עיתונאי בעיתון "מעריב". אם השם שלו מצלצל לכם מוכר, סביר להניח שזה בעקבות הפגנות שבהן השתתף או הסיפור שלו על כך שסירב להתגייס לצבא מטעמי מצפון. כן, כמו שאתם כבר מבינים – יש מי שיגדיר אותו כשמאלני קיצוני, מה שאומר שהפעם הבחור שאורטל בחרה להכניס לחייה חולק איתה דעה משותפת, לשם שינוי.

3406268268
בתמונה: חגי מטר בהפגנה למען עיתון מעריב

 

מקורבים לשניים מספרים כי הם יוצאים כבר כמה שבועות כשהם נוהגים להסתובב ביחד באירועים פרטיים, וכשאנחנו אומרים ביחד אנחנו מתכוונים צמודים ומאוהבים למדי. למרות זאת, השניים שומרים על דיסקרטיות. לנו רק נותר לשאול: למה?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן