ועכשיו באמת: בר רפאלי מתחתנת!

אחרי שנתיים וחצי של פרידה אחת מתוקשרת, זוגיות מבטיחה ומעבר למגורים ביחד – החליטו בר רפאלי ועדי עזרא לאשש את השמועה שהתגלגלה בביצה לפני כחודש, והפעם להתחתן באמת. 

barafi

מאז הפרידה האחרונה של הזוג, נראה שמערכת היחסים בין השניים עלתה על שרטון. בתקופה האחרונה רפאלי ועזרא נודדים מחופשה לחופשה – הם הספיקו לעבור ביוון, ניו יורק, והשבוע גם נפשו בקריביים, שם עדי כרע ברך והציע נישואים בזמן ארוחה רומנטית פרטית בלב ים. בר הצהירה בעבר כי מצאה את החתן המיועד וכנראה שעזרא הבין שגם הוא מצא את האחת והיחידה שלו.

bar_2[6
צילום: יח"צ – סטיבן פרקר
בר בת ה-29, שנחשבת לדוגמנית הישראלית המצליחה בעולם, שחקנית, מגישה ואשת עסקים, ועדי עזרא, איש העסקים בן ה-40, התחילו לצאת לפני כמעט שלוש שנים אחרי שהכירו בין חברים משותפים. חצי שנה לאחר שהכירו נפרדו, ולרגע זה היה נראה שבר המשיכה הלאה, אולם בתחילת שנת 2014 הקשר ביניהם חודש, הם חזרו לזוגיות צמודה, ואף עברו לגור ביחד בדירתו של עזרא בפרויקט W היוקרתי בתל אביב.

אחת המורדות המתוקשרות ביחסיהם של הסוג נסובה סביב הריב שעשה הדים בחדשות הבידור בקיץ האחרון. אז דווח שבאפטר פארטי אחרי ההופעה של הרולינג סטונס, רפאלי נצפתה רוקדת עם סולן הלהקה מיק ג'אגר. עפ"י הדיווחים עזרא נתקף קנאה והשניים נקלעו למריבה קשה בעקבות זאת, אולם לא נראה שזה היה מה שיגרום לשניים להיפרד.

נזכיר שבר אמנם נחשבה לרווקה עד לא מזמן, עם שורה ברזומה בתור האקסית של אחד השחקנים הידועים בעולם, ליאונרדו דיקפריו, אך אלה למעשה עומדים להיות נישואיה השניים לאחר שבשנת 2004 נישאה לארי וינשטיין, ידיד של הוריה, שהובילו לקבלת פטור מגיוסה לצה"ל, והתגרשה ממנו מיד לאחר מכן.

מזל טוב חמודים. אל תשכחו לשלוח לנו הזמנה רשמית.

הורד

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן