חיליק כהן עוד כאן

לאחר שהודיע שבכוונתו להצית את עצמו מול משרדי הזכיינית רשת היום (ה') בשעה 15:00, חיליק כהן שהשתתף ב"אקס פקטור" לא מימש את איומיו ולמרבה המזל הוא נמצא בריא ושלם במקום מסתור.

308368_316

מאז שהופיע ב"אקס פקטור", חייו של חיליק כהן לא פשוטים. כבר בעבר וגם בימים האחרונים נודע עד כמה כהן מרגיש שהוא נפגע מהשתתפותו בתכנית, עד שהדבר הגיע לאסקלציה ואיום בהתאבדות מול משרדי הזכיינית שמפיקה את התכנית.

רבים תהו האם חיליק יממש את איומיו ואכן יופיע מול משרדי רשת וינסה לשים קץ לחייו, אך משיחה אתו עולה שהוא נמצא במקום מסתור, לדבריו מלווה באנשי משטרה ששומרים עליו. "ש איומים על חיי ואני מתחבא. אנשים מאיימים לרצוח אותי", הוא אומר לפורטל עומרי חיון, "המשטרה מחזיקה אותי בשמירה הדוקה מאד". חיליק אומר שבשל השמירה על חייו, בין אם זה ממאיימים עליו או האיום שהוא מהווה עבור עצמו, לא התאפשר לו לצאת ממקום המסתור ולממש את תכניותיו. "ניסיתי לצאת מהבית מהדלת האחורית מחופש, ולא נותנים לי לצאת. אני אעשה זאת, רק שלא אגיד לתקשורת מתי".

על מצבו הכללי אומר חיליק: "אני מרגיש חרא, על הפנים. מאז התכנית אני רדוף, חטפתי מכות, פרצו לי לבית ועכשיו אני מוטרד טלפונית בלי סוף. החיים שלי לא קלים".

נאחל לחיליק כל טוב ושיימצא את השקט שלו בקרוב, ולא בדרכים מסכנות חיים חלילה, אלא דווקא בכיוון של התחלה חדשה, ושכל המתרחש והמתגעש בחייו מזה תקופה יהיה מאחוריו.

מרשת סרבו להתייחס לדברים. מדוברות המשטרה סרבו לאשר את הפרטים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן