צמודים: האם ריהאנה וליאונרדו דיקפריו זוג?

לאחר גל שמועות על הזוג החדש בשבועות האחרונים בביצה, ולאחר שמקורבים ביטלו בתוקף את הדברים – תמונות ממסיבת יום ההולדת שליאו עזר לריהאנה לארגן, חושפות את האמת! לא תאמינו מי המעוניין בזוגיות מבין השניים.

רק אתמול דלפו לרשת תמונות של ריהאנה וליאו מבלים במסיבת יום ההולדת שלה, שנערכה כבר בסוף החודש שעבר! ליאו עזר לרירי לארגן את המסיבה הפרטית בלוס אנג'לס, אליה הוזמנו 80 איש בלבד.

מקורות מספרים כי דבר אחד היה ברור בערב הזה – ריהאנה היא זו שיותר מעוניינת בליאו, ללא ספק. השניים נצפו בוהים במסך הפלאפון לאורך כל הערב, כשליאו בקושי יכול היה לקבל רגע לעצמו. או איך שניסח את זה מקור שכנראה בילה בקרבת הזוג המתממש, "היא הביץ' הכי רעה במסיבה, אבל היא עוקבת אחריו לכל מקום".

מסתבר שהשניים מסתובבים יחד כבר לאורך תקופה של שלושה חודשים, אבל זה עדיין לא רשמי – כרגע זה נראה יותר כאילו הם העדיפות הראשונה זה של זה.

1865255-5

על פי הדיווחים בארה"ב, השניים תועדו בשעת לילה מאוחרת, כשרוב האורחים כבר עזבו את הרחבה לטובת המיטה. זאת לאחר תקופה של שבועות ארוכים בהם מקורבים של הכוכבים מכחישים את השמועות הסוערות, לפיהן השניים מבלים יחד כזוג.
במסיבה המדוברת רי-רי וליאו רקדו צמוד, עישנו סיגריות מגולגלות, צחקו יחד, וכל זה – ימים בודדים אחרי שנצפו מתנשקים במסיבה של חבר עשיר של דיקפריו!

1865256-5

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן