זה רשמי: דנית פגשה את המשפחה של אליאב

inst4

אם חשבתם שהזוגיות של דנית ואליאב לא תחזיק מעמד דקה אחרי שנגמר "האח הגדול", אם בכלל היה אפשר לקרוא לזה זוגיות – שימו לב לתמונות הבאות: דנית פגשה את המשפחה של אליאב ובהחלט נראה שהיא שם כדי להישאר. תזכירו לנו מי זאת נופר מור?

לאחר שדנית גרינברג ואליאב אוזן הצהירו בפומבי על מערכת היחסים היציבה להפליא, אפשר לומר שהם אימצו תחביב חדש: לשתף את האהבה שלהם לעולם כאות ניצחון.

נדמה כאילו רק אתמול חשפנו לראשונה את התמונה המשותפת של הזוג, אך נראה כי בשבועיים האחרונים השניים עברו כברת דרך ומצאו את מקומם ביחד. עוקבים חדי הבחנה באינסטגרם יוכלו לשים לב כי אליאב ודנית בילו את כל סוף השבוע האחרון ביחד, ואפילו צירפו לחגיגה את אחי, החבר הטוב מ"האח הגדול":

inst
דאבל דייט. מתוך האינסטגרם

 

ואם זה לא מספיק, כנראה שהזוג דילג על ארוחה אצל ההורים וקפץ ישר לדבר האמיתי – בילוי משפחתי עם שני האחים של אליאב. בפעם האחרונה ששמענו מהם, הם בעיקר צידדו לטובת אליאב כשהתקשורת סערה סביב המשולש הרומנטי בין אליאב, דנית, ונופר מור. כן, ההיא שהפריעה להם באמצע, זוכרים? אנחנו דווקא בעד, אבל מעניין מה יקרה כשהמשפחה של דנית תפגוש את אליאב…

uzan_c
דנית גם מתחבבת על האחים. מתוך האינסטגרם

ולקינוח, לפני שסוף השבוע נגמר, השניים כמובן לא שכחו לצאת לבר ברמת השרון, בו אליאב שותף. בבר הם פגשו לא אחר מאשר השחקן שגילם את זיגי החייזר במשימה ב"אח הגדול", ואיך לא – תיעדו גם את זה:

inst2
דייט וחצי. מתוך האינסטגרם

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן