אחי נתן והחברה בר אינטימיים במיוחד בקליפ חדש

IMG_0507 [Desktop Resolution]
צילום: שרי סגל

אחי נתן והחברה בר וישניה כנראה אוהבים לשחק בכאילו (אבל על אמת). אחרי ששיחקו באינסטגרם בלהיות אבא ואימא, עכשיו הם משחקים בקליפ חדש.

יוצא "האח הגדול" אחי נתן וחברתו הדוגמנית הצמודה אליו בחצי השנה האחרונה, בר וישניה, לא מתביישים להפגין אהבה ואינטימיות מול המצלמות. בקליפ חדש שיצא אתמול לסינגל "נשארו רק המילים" של הזמר והיוצר נתי לב. הסינגל, שאולי נתקלתם בו פה ושם בתחנות הרדיו בצפון ובדרום, יצא לפני שבועיים בלבד, ובאופן די מפתיע יחסית לזמר בתחילת דרכו ולא מוכר, השיר זכה כבר לעשרות אלפי צפיות ביוטיוב ללא שטיקים ויראליים למיניהם.

אחי ובר מאד שבעי רצון מהקליפ, בו שר נתי על אשה שעזבה אותו לטובת גבר אחר. בקליפ, כמו במילות השיר, בר שמשחקת את בת זוגו של נתי, עוזבת אותו לטובת אחי. בר בהתחלה לא היתה אמורה להיות זו שמלוהקת לשחק את האשה של, אלא דווקא שמות שעלו היו לי לוי, הדוגמנית הסקנדינבית ששמה נקשר לכמה דקות ליהודה לוי ואיציק זוהר, אבל כעת עושה הרושם שהיא צמודה במיוחד לבן ראש הממשלה, יאיר נתניהו, וגם אנה בול, לה היו יחסים אינטימיים בהפרעה עם אחי במהלך עונת "האח הגדול", כדי למנף באזז לקליפ.

"אני לא רציתי והעדפתי שבר תהיה", מספר אחי על הנאמנות שהעדיף להפגין כלפי האשה שלו. "הקליפ יצא אדיר, חזק ביותר. נתי לב הוא אדם שהולך לפרוץ אם רוצים או לא, בגלל שיש השקעה אדירה מאחוריו, ולכן הסכמנו להשתתף בקליפ". בין השאר אחי עובד בימים אלה על חומרים מוסיקליים מקוריים משלו, וכזמר מתחיל הוא בהחלט מזדהה עם הדרך שנתי עושה ולכן הסכים ללא היסוס לשיתוף הפעולה.

IMG_0516 [Desktop Resolution]
צילום: שרי סגל

הקליפ, בבימויה של שרי סגל, צולם בוילה רחבת ידיים בפתח-תקווה, כשסצנות מרכזיות מתרחשות בחדר המיטות. עד כמה שאחי מרוצה מהעבודה שנעשתה הוא מסתובב עם הסתייגות זכרית טיפוסית אחת. "היה איזשהו שלב שנתי היה צריך לשכב עם בר במיטה ואני הייתי צריך להיות התאורן, אין יותר משפיל מזה", מתאר אחי, "זה טיפה לא נעים. הרי זה לא ספסל, אלא מיטה, אבל נשארים מקצועיים".

אחי ובר לא רק משתפים פעולה כשחקנים מתחילים, בכוונתם בקרוב לאחד כוחות לקראת מעבר למגורים משותפים. בר, שהיא במקור מחולון, התאהבה באיזור הצפון בחודשים האחרונים ואחי שהוא מקרית שמונה במקור ובכלליות איש שאוהב להישאר קרוב למשפחה, בקרוב יעברו לגור ביחד בעיר הצפונית קרוב קרוב למשפחה של אחי.

צפו: אחי ובר מפגינים אינטימיות למצלמות בקליפ החדש:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן