האח הגדול VIP בריטניה: פרז הילטון מקבל אזהרת הרחקה אחרי שאיים באונס על מתמודד אחר

perez-hilton-2-cbb-2015-460x259

בלוגר הרכילות האמריקני פרז הילטון קיבל נזיפה ואזהרה לפני הרחקה מבית האח הגדול בריטניה, אחרי שאיים בתקיפה מינית והשתמש בשפה לא נאותה כלפי משתתף אחר, השחקן והדוגמן קאלום בסט. הפקת הריאליטי הודיעה לאחר שהתקבלו איומים על חייו של פרז הילטון ברשתות החברתיות, לתגבר את האבטחה סביב בית האח הגדול.

בפרק ששודר אתמול בערב באנגליה בעונת "האח הגדול מפורסמים", הילטון אמר לקאלום "אני אדחוף את ה*** הענק שלי לתחת שלך", זאת על רקע ויכוח שניהלו בעבר בעניין כיבוי האורות בבית האח הגדול.

קאלום זעם על פרז ובתגובה עסיסית בקללות הבהיר לו לא לדבר אליו ככה לפני שעזב את פינת האוכל בבית בכעס.

בחדר האח הגדול אמר קלום על פרז: "אין לי זמן לבחור הזה, הוא לא צריך להיות פה. גורם לבעיות, גורם לחרא, אגואיסט, דוחה, שחקן, לא חלק ממעגל החברים שלי. *** על זה, הוא חתיכת זבל ושילך להז****. לא מגיע לו להישאר פה… הוא חתיכת זבל, הבחור הזה".

כשפרז נקרא לחדר האח הגדול, הוא הוזהר על ידי האח הגדול שזוהי אזהרה אחרונה, מבין שלוש שקיבל עד כה, לפני שיורחק מהבית וצפה בקטע המדובר. בפעמים הקודמות הוזהר לאחר שליקק את אחת המתמודדות וסטר לאחר.

פרז השיב שהוא השתמש בצורת דיבור, ולא התכוון לדברים הלכה למעשה אבל "אם אתה רוצה שאנסה והוא פתוח לזה, אני אנסה", אמר לאח הגדול.

צפו בקטע:

היום בערב אמורה להתקיים הדחה בתכנית, ולאחר שהתקבלו איומים על חייו של פרז הילטון ברשתות החברתיות, החליטו לתגבר את האבטחה סביב בית האח הגדול. "אני רוצה שפרז הילטון ימות. אם צלף יירה בו ביציאתו מהבית זה יהיה אידאלי". נכתב באחד הציוצים.

הגמר של "האח הגדול מפורסמים" בריטניה נמצא ממש מעבר לפינה, וישודר ביום שישי הקרוב באנגליה בערוץ 5 הבריטי. על המקום בגמר מתחרים קאלום ופרז נגד שישה מתמודדים נוספים, ביניהם העיתונאית קייטי הופקינס הידועה בגישתה הפרו ישראלית שמעוררת זעם בקרב מוסלמים, הדוגמנית קייטי פרייס והזמר קוואנה שאם תפשפשי בזכרונך תיזכרי שהוא היה החתיך התורן לכמה דקות בניינטיז. בניגוד לגרסא הישראלית, הן הרגילה והן של המפורסמים, רוב משתתפי העונה הנוכחית הורחקו מבית האח הגדול, ולא הודחו, בשל התנהגות לא ראויה. כמו שהבנתם, לא מדובר בחבורת סלבס עם פה נקי במיוחד, ואם הם הצליחו לעוף מהבית לפני פרז אז כנראה שהג'ורה שלהם מטונפת בהרבה משלו.

Perez-Hilton-and-Katie-Hopkins
שלח לשון לקייטי הופקינס בניגוד לרצונה. פרז הילטון

 

גם בישראל לא מאחרים לבוא עם גרסת VIP, ועליה הזכיינית קשת עובדת במרץ בימים אלה, עם עונת VIP שצפויה לעלות בחודשים הקרובים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן