מתחתנת? בר רפאלי: "הכל המצאה"

אחרי שפורסם אתמול בבוקר באתר מאקו אודות נישואיה הקרבים של דוגמנית העל בר רפאלי, כעת מגיעה ההכחשה מצדה. אז האם בר רפאלי מתחתנת? עשינו לכם סדר בבלאגן.

כתבי הבידור הופתעו אתמול בבוקר כאשר פורסם שאיש העסקים עדי עזרא, 40, הציע נישואים לבת זוגו בשנתיים וחצי האחרונות בת ה-29, ללא כריעת ברך וללא טבעת. מי שמיהרה לבדוק ולפרסם הכחשה עם כוכבית היא מיקי לוין במעריב. "מדובר בשמועה ולא הייתה שום הצעת נישואים, לא רשמית, לא מסורתית ולא אקראית. השניים כמובן עדיין ביחד עם פנים לעתיד משותף, אבל חתונה עוד לא עלתה על הפרק", כתבה וחתמה: "נסייג ונאמר – זה עדיין לא אומר שהיא לא תעלה בקרוב".

barafi
עם פנים מאד קרובות לעתיד משותף. בר ועדי מהאינסטגרם של עידו איז'ק

"בשלב זה לא התקבלה שום הצעת נישואים. השמועה הזאת הגיעה גם אל רפאלי בעצמה, שהיתה אתמול במהלך יום צילום עבור קמפיין הקיץ של משקפי השמש קרולינה למקה, והוכחשה על ידי מקורביה", פרסם הבוקר ערן סוויסה בגליון של ישראל היום. כמו כן הובטחה הכחשה רשמית על-ידי בר בהמשך היום, בהמשך יום הצילומים למותג המשקפיים.

במהלך הצילומים התראיינה בר לכתבת וידאו בוואלה! סלבס, שם אמרה לכתבת הדס שינדלר כי "הכל המצאה של מאקו". שינדלר ניסתה לחלץ מרפאלי הצהרה שבינתיים היא אינה מתחתנת. "אפשר להגיד שמאקו המציאו", היא השיבה, "זה נורא מוזר, אבל זה כבר קרה כמה פעמים האמת".

10000188_10205925081392531_1040633755_n
אם תהיתם איך בר רפאלי נראית כשהיא מודדת טבעות. צילום: אור גפן

גיל משעלי שפרסם את הידיעה במאקו אתמול, לא מרים ידיים לנוכח ההכחשות ומשוכנע בצדקתו. הוא השיב אש כבר הבוקר, עוד לפני שדבריה של רפאלי פורסמו בוואלה!. בכתבה שפרסם, שם הוא כותב כי משיחות עם מקורבים עולה שהזוג חוגג את אירוסיהם. "הם רוצים לשמור את העניין בסוד, הם לא מתכוונים לשתף אף אחד בעניין, פרט לחבריהם הטובים ביותר. זה לא עניין של אף אחד", אמר למשעלי אחד מהמקורבים לזוג, ושהחברים הקרובים התבקשו על ידי עזרא ורפאלי לא לשתף פעולה עם כלי תקשורת.

אז מה יש לנו עד כה? מקורבים שלא משתפים פעולה עם כלי התקשורת ומכחישים את דבר אירוסיהם של הזוג רפאלי ועזרא, ובר רפאלי אחת שטוענת שבמאקו המציאו שהיא מתחתנת. אז עכשיו זו המלה של בר רפאלי מול מאקו. אנחנו נמשיך לעקוב ונקווה שעד החתונה זה יעבור.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן