סיפור יוצא דופן: החשפנית הגמדה שמצאה אהבה עם חייל אמריקני

כשקאט הופמן גדלה בבלפונטיין, אוהיו, בריונים היו בעיה ענקית עבורה.
הופמן, 26, נולדה עם לקות של גמדות, שהביאה לכך שתתנשא לגובה של מטר אחד ושמונה עשרה ס"מ בלבד, דבר שהפך אותה למושא להצקות.

"בבית הספר הרגשתי חריגה, אנשים הציקו לי בגלל הגודל שלי וכעסתי על העולם", אמרה הופמן בראיון לתקשורת, "תקופת התיכון היתה תקופה קשה, הילדים היו חצופים ומרושעים בצורה ברוטאלית. אף אחד לא רצה לדבר אתי והייתי מפוחדת כל יום בבית הספר".

אולם, כשהופמן הגיעה לגיל 18, היא גילתה איך היא יכולה לנצל את נתוניה המצומקים לטובתה כאשר ביקרה בבר חשפנות מקומי שבו חברתה עבדה.

"בסוף הערב כבר הייתי על הבמה עירומה", הופמן מתארת, "היה בזה באזז אדיר. במהלך השבוע הראשון לעבודה עשיתי אלף דולר, אז החלטתי להתפרנס מזה".

כיום הופמן עובדת ומטיילת בכל העולם, מופיעה בתור "קאט הגמדה החשפנית" בביגוד סקסי שאימה מעצבת עבורה.

kat

 

למרות ההצלחה, אחותה רנה, שסובלת גם מלקות של גמדות, יש הסגות בכל הנוגע לקריירה של קאט. "הייתי בהופעות שלה בעבר ואנשים לא באים לשם כדי לראות אותה, אלא כדי לצחוק עליה", אמרה לדיילי מייל. להופמן, לעומת זאת, לא אכפת מזה. "אני קוראת לעצמי מפיקת צחוקים, ולא רקדנית אקזוטית", אומרת הופמן, "אני רק רוצה לגרום לאנשים לחייך".

הופמן אומרת שההופעות לא רק הועילו לה לבטחון העצמי בכל הנוגע לגופה, אלא גם עזרו לה למצוא אהבה, המתנשאת לגובה של 1.80 מטר, סמל אייק בושנר בן ה-34, שרצה לפגוש אותה אחרי שראה את תמונותיה ברשת. השניים מאורסים כיום ובושנר אמר שהוא מוכן לבלות את שארית חייו עם הופמן, ולא משנה מה הקשיים שעלולים לעמוד לפתחם בעתיד.

Kat-Hoffman

"ההבדל בגבהים אכן מהווה בעיה לעתים, אבל לא שום דבר גדול מדי שאנחנו לא נוכל להתמודד אתו", אמר בתקשורת.

הופמן מתכננת לעבוד עוד חמש שנים נוספות בעבודתה כרקדנית לפני שתתלה את ההלבשה התחתונה המיניאטורית שלה. בעיניה לשקשק את ישבנה הקטן שולח מסר חיובי לכל אדם הסובל מלקות או נכות. "הרבה מאתנו, אלו הסובלים מלקות, לא מרגישים סקסיים בגלל הנכות, אבל לא אני", היא אומרת, "כולם מושכים בדרכם שלהם והאופי הוא מה שחשוב. צריך שיהיה לב – וזה מספיק בעיני בשביל להיות מושכים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן