מכתב פתוח לאורנה בנאי: "להרוג אחד את השני עם חיוך על השפתיים נשמע לך פחות נורא?"

בהמשך לסערה במגזר החרדי על דבריה של אורנה בנאי בתכנית "מצב האומה", והפניה ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, בבקשה לפתוח בחקירה, מפרסמת אמש הפעילה החברתית החרדית יעל קליגר מכתב פתוח לשחקנית שהתפרסם באתר "כיפה סרוגה":

"אתם יפי הנפש אומרים לנו כבר עשרים שנה מאז רצח רבין ש'מילים יכולות להרוג'. כאן לא ניתן לתת פרשנות למילים, קראת לנו לירות האחד בשני, אז נכון, זה נאמר בתכנית סאטירה, אבל להרוג אחד את השני עם חיוך על השפתיים זה נשמע לך גב' בנאי פחות נורא?" כותבת קליגר, שהגישה את העתירה ליועמ"ש באמצעות עו"ד מנחם מושקוביץ ומוסיפה:

"לתומי חשבתי כי ברגע שהגב' בנאי תידרש לתגובה על העתירה שלי היא תמצא למקום להתנצל על האמירה השערורייתית שלה, אבל הנה הציטוט של תגובתה: 'אני יכולה להבין שאם אתה מחפש להיפגע אז אתה נפגע, זה הכל'. הבנתם את זה? לא דבריה הם הבעייתיים, אני, אנחנו, הציבור החרדי שהזדעזע מהדברים, ושמבקש אחת ולתמיד לסתום את הפה לאותם מלבי שנאה לשמה, אנחנו הבעייתים!"

לא מוותרת. יעל קליגר

 

להזכיר, בתכנית "מצב האומה" ששודרה בשבוע שעבר, אורנה בנאי התבדחה בסאטיריות על חשבון החרדים ואמרה: "החברה החרדית היא מדורדרת ושסועה ייתר מתמיד, אבל הם אחים שלנו ולכן חשוב לגייס אותם לתת להם מסגרת והכשרה מתאימה ומקצוע לחיים ונשק שיהרגו אחד את השני".

גם על הזכיינית רשת קליגר לא חוסכת בביקורת, ומאשימה אותם על "הכשרת השרץ": "התכנית הזו בה נאמרו הדברים עוברת עריכה, וגם מצרפת כיתוביות לדברים שנאמרים. הדברים קיבלו את "הכשרות" של רשת, של ערוץ 2, אף אחד שם לא חשב שנחצה כאן קו אדום?" כמו כן, מבקרת קליגר את התקשורת על כך שהידיעה על עתירתה לא התגלגלה לכלי התקשורת המובילים, בטענה להתנהלות של יד רוחצת יד.

https://www.youtube.com/watch?v=QgxoTrU6qsc

מה דעתכם? האם על המגזר החרדי להמשיך להילחם נגד הבדיחה של אורנה בנאי ב"מצב האומה" או להמשיך הלאה? האם מלים באמת יכולות להרוג או שמדובר בסאטירה ובסאטירה הכל מותר? תכתבו לנו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן