TLC גייסו ברשת 200 אלף דולר לאלבום חדש – קייטי פרי בין התורמות

רוצים להשתתף במסיבת פיג'מות עם להקת TLC וקייטי פרי? זו ההזדמנות שלכם. הלהקה, שזכורה בעיקר מלהיטיה הענקיים Waterfalls ו-No Scrubs ומכרה עשרות מיליוני אלבומים בשנות ה-90 ותחילת האלפיים, פונה לציבור המעריצים בקמפיין מימון המונים על מנת להפיק את אלבומן החמישי, אלבום האולפן הראשון שלהן מאז 2002. הקמפיין נחל הצלחה גדולה וגייס כ-200 אלף דולר תוך פחות מ-48 שעות. בין התורמות – קייטי פרי, שתרמה 5000 דולר, הסכום שמזכה את תורמיו בהשתתפות במסיבת פיג'מות עם חברות הלהקה.

TLC

לאחר 3 אלבומים וקריירה מוצלחת בשנות התשעים, נקטעה דרכה של הלהקה בשנת 2002, כשליסה לופז שכונתה 'לפט איי', אחת משלוש הבנות שהרכיבו את הלהקה, מתה בתאונת דרכים בהונדורס. שתי הבנות הנותרות, טיונה (טי-בוז) ווטקינס ורוזנדה (צ'ילי) תומאס, החליטו לסיים את אלבומן הרביעי כשקולה של 'לפט איי' נשמע גם הוא בחלק מהשירים שאותם הספיקה להקליט טרם מותה. בנוסף הן החליטו שלאחר האלבום הנוכחי הן יפרשו ויפרקו את ההרכב במקום להחליף את לופז. האלבום לא זכה להצלחה גדולה כקודמיו ולא הכיל להיטים שחרכו את העולם.

ב-2004 יזמו חברות הלהקה תוכנית ריאליטי בה המנצחת זכתה להקליט סינגל עם TLC לשיר לצידן בהופעה חיה. למרות שמועות שהמנצחת תחליף את 'לפט איי' באופן קבוע, החברות נשבעו ש'לפט איי' לעולם לא תוחלף.

מאז הופיעה הלהקה באירועים, הופעות, תוכניות טלוויזיה ובספשיילים שונים, בנוסף הוציאה הלהקה מספר אוספים לאורך השנים.

בשנת 2014 הודיעה בנות הלהקה כי יתחילו לעבוד על אלבום חדש שיכלול בין השאר שיתופי פעולה שונים, כולל עם ליידי גאגא. ב-19.1.2015 יצאה הכרזה נוספת על כך שהאלבום החמישי יהיה גם האלבום האחרון של ההרכב וצירפו בקשה למעריצים לתמוך בהפקת האלבום בעזרת מימון המונים באתר קיקסטארטר.

הלהקה ביקשה סכום של 150 אלף דולר להפקת האלבום ובתוך פחות מ-48 שעות, הקמפיין הגיע למימון מלא. נכון לכתיבת שורות אלו עומד כבר סכום הגיוס על קרוב ל-220 אלף דולר.

בתיאור הקמפיין כתבו הבנות "אנחנו לא יכולות לדמין לעשות את האלבום האחרון שלנו עם אף אחד מלבד המעריצים שלנו. בואו כולם ותהיו חלק מההיסטוריה של TLC"

tlc3

עוד כותבות הבנות כי "אנחנו חייבות לכם את ההצלחה שלנו, הנאמנות והתמיכה לאורך 20 השנה האחרון נתנה לנו מוטיבציה לעשות את העבודה הכי טובה שלנו. האלבום האחרון שלנו יישאר נאמן לסאונד של TLC, האלבום יהיה הראשון של שתינו לבד, אך רוחה של ליסה תמיד תהיה נוכחת במוזיקה שלנו, זה לעולם לא ישתנה"

lisa

לגבי הבחירה להעלות קמפיין למימון האלבום, למרות היותן אחד מהרכבי הנשים המצליחים אי פעם ועם מכירות של 65 מליון אלבומים בכל העולם עד כה, כתבו הבנות –  "בזמן שלייבלים גדולים מציעים לאומנים תקציבים של מליוני דולרים, הם לרוב לא נותנים לאומנים שליטה מוחלטת על המוזיקה שלהם. זה חיוני שאנחנו נוכל ליצור את האלבום האחרון שלנו בתנאים שלנו בלבד, בלי הגבלות, אתכם."

tlc1

בנוסף, הן מזמינות את המעריצים ליצור איתן קשר ולשלוח הודעות ושאלות דרך דף הקמפיין ומבטיחות שכל אחד שיתרום 5 דולרים ויותר, יקבל רשימת טרקים אותן הן מעוניינות למקסס ויוכל להצביע לטרק המועדף עליו. הטרק עם כמות ההצבעות הגדולה ביותר יכלל באלבום עצמו.

כל מי שיתרום יותר מ-15 דולר יקבל את המהדורה הדיגיטלית של האלבום לכשייצא, מי שיתרום מעל 55 דולר, יקבל עותק חתום של האלבום החדש. אם אתם רוצים ש-TLC בכבודן ובעצמן יקליטו בשבילכם הודעה לתא הקולי, תצטרכו להפרד מ-250 דולר, אם תרצו לשוחח איתן בטלפון תשלמו 350 דולר, ולוידאו צ'אט פרטי עם חברות הלהקה תפרדו מ-400 דולרים.

tlc2

תורמים שישקיעו סכומים שבין 1,000 ל-7,500 דולר יקבלו בין השאר בילוי בקולנוע וצפייה בסרט עם חברות הלהקה, השתתפות במסיבת פיג'מות בנוכחותן או השתתפות בסדרת צילומים על סט לתורמים את הסכום המקסימלי – 7,500 דולרים.

עוד נודע, כי אחת התורמות לקמפיין היא לא אחרת מקייטי פרי שהשקיעה 5,000 דולר, ותזכה גם היא להשתתף במסיבת הפיג'מות המובטחת.

רוצים גם? הפרוייקט עדיין פתוח וניתן להצטרף בחודש הקרוב. ניתן למצוא את דף הפרוייקט כאן

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן