פרסום ראשון: המשטרה עצרה את טל גלבוע זוכת ״האח הגדול״

image
המשטרה עצרה את זוכת ״האח הגדול" יחד עם חבריה הטבעונים. גלבוע בפייסבוק דקות לפני שנעצרה ״השוטרים פחות מדהימים משחשבתי״

טל גלבוע נעצרה לחקירה יחד עם מספר מהחברים הטבעונים שלה. דקות לפני שנעצרה פירסמה סרטון בפייסבוק של אירוע אלים בין שוטרים לאזרחים באשקלון לאחר שבעלי מסעדות השפריצו במטף נגד המפגינים הגיעה משטרכ למקום.

בן זוגה, ערן גלבוע פירסם בפייסבוק ״עצרו את טל, לא הולכים מהתחנת משטרה״ וצירף תמונה מהלילה הדרמטי. לפורטל עומרי חיון נודע כי גלבוע מעוכבת לחקירה מהשעה 23:00.

זאת לא הפעם הראשונה שגלבוע נעצרת במהלך הפגנה או סכסוך מול שוטרים. נראה שגם הפעם הזאת גלבוע לא תתרגש מהמעצר ותחזור מהר מאד להפגין את המסר שלה.

עידכון: טל גלבוע פירסמה הבוקר (שישי) פוסט בעניין המעצר

באמת, זה נשמע מוזר אבל אני אחזור ואומר, שוטרי משטרת אשקלון ממש בסדר, רק שכמו תמיד יש אחראי שבגלל ההתנהגות שלו הוא מכתים את כולם, הקצין אתמול היה חם, היה לו תפקיד מאוד ברור נראה לי, עוצרים את מי שאלים.
מפגינים בעת מעצרה של גלבוע
מפגינים בעת מעצרה של גלבוע
אתמול הושלכו עלינו ביצים, נקניקיות, קרעו שלטים מידי משתתפי משמרת המחאה, תקעו מגאפונים לתוך הפרצוף והשיא היה פעמיים שימוש במטפים שנפתחו נגדינו.
כל הזמן הזה ביקשתי שיזמינו משטרה (היו בהתחלה, עצרו מישהו שתקף פעיל) הם לא הגיעו.
ברגע שהגיעו שוב, הקצין ישר ניגש אלי ואמר לי שאני מעוכבת לחקירה, הכרתי אותו גם מהפעם הקודמת באשקלון, גם שם, השוטרים מדהימים והוא מתעקש שאנחנו עוברים על החוק (אמליץ לקצין לקרוא שוב מה אומר החוק לגבי קיום משמרת מחאה אבל כפי שידוע, שוטרים יכולים לעשות מה שהם רוצים) גם אז בכנס מגדלי הבקר הוא התעקש שאני אחראית לקיום המשמרת.
אתמול במהלך החקירה נכנס אותו קצין ואשאל אותי "מי אחראי על ההפגנה היום?" עניתי לו שאני בוחרת לשמור על זכות השתיקה ואז הוא אמר " אני מבין שיש לנו עסק עם עבריינים ולא עם אזרחים שבאו למחות מחאה לגיטימית"
ביקשתי מהחוקר להקליד והכתבתי לו "אבקש לציין כי במהלך החקירה נכנס הקצין איליה ושאל מי אחראי על ההפגנה, כאשר עניתי כי אני בוחרת לשמור על זכות השתיקה הוא ענה – אני מבין שיש לי עסק עם עבריינים…" ואת ההמשך למרות שמעולם לא הורשעתי בבית משפט על שום עבירה מימי חיי"
איליה צחק ואמר לחוקר "תוסיף לה סעיף של התקהלות אסורה".
כשבמשטרת אשקלון יושב עכשיו שוטר שנחשב "שוטר מאוים" כי נתן דו"ח תנועה לראש ארגון פשע שאיים לשרוף לו את הבית, ברור לי למה אני עוכבתי לחקירה אתמול ולא כל התוקפים מאתמול.
תמשיכו ללהג על האלימות שלנו, מרוב אלימות אתם כבר לא יודעים לזהות אותה?
עולם מעוות.
פעילי הדרום מדהימים, לא ננוח ולא נשתוק נגד אלימות, בכל מקום ובכל זמן".


טל גלבוע מסרה
"אני רוצה להודות לשוטרי משטרת אשקלון שנאלצו לעבור את מה שעברו בהפגנה אמש"

image

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן