השכנה של דנה רון הגישה נגדה תלונה במשטרה

40302
השכנה של מנחת הטלוויזיה דנה רון הגישה נגדה תלונה בתחנה של משטרת תל אביב "רון נכנסה לגינה הפרטית של הבניין שלנו עם הכלב שלה לעשיית צרכים שהיערתי לה היא תקפה אותי"

דנה רון מסתבכת בהגשת תלונה של שכנתה: שושי קורנפלד השכנה של רון סיפרה לפורטל עומרי חיון כי רון נכנסת לחצר הבית שלה ומאפשרת לכלב שלה לעשות את הצרכים שלו שם. "לפני כחודשיים ביקשתי ממנה לא לעשות זאת, במקום להתנצל או להגיד שתשתדל שלא לעשות זאת היא נכנסה איתי לוויכוח" אומרת השכנה שושי.

לאחר התקרית ההיא העדיפה השכנה לא לעשות דרמה אך לפי דבריה ביום שני האחרון רון המשיכה לתת לכלב שלה להנות מטיול בחצר של השכנים. רק שהפעם השכנה לא וויתרה והגישה נגד רון תלונה במשטרת תל אביב.

555533

"ביום שני האחרון היא שוב עשתה זאת נכנסה לרכוש המשותף שלנו ובלשון משפטית פלשה לשטח פרטי, כשהכלב סיים מבלי שאמרתי לה דבר כי ראתה אותי עומדת וצופה בה, אמרה שהכלב לא עשה דבר, שאלתי אותה אם זה עושה לה טוב, כתשובה קיבלתי את הכינוי מופרעת מס' פעמים, כל זאת כשהיא מדברת בטלפון"

עוד טוענת השכנה "רון המשיכה בדרכה ואני המשכתי בדרכי כשאני עוברת במכוניתי, והיא צעקה לעברי חתיכת מופרעת, לאחר התייעצות עם מנהל הבניין כי הגינה עלתה לנו ממון רב, הגשתי תלונה נגד הוצאת דיבה ופלישה לרכוש פרטי עם כלב העושה צרכיו, לא חוקי"

דנה רון העדיפה שלא להגיב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן