אחי נתן הגיש תלונה במשטרה נגד לינור שפר ומשפחתה

bb6_170714_ahi_linor_WIDE_c
פרסום ראשון: משתתף "האח הגדול" אחי נתן הגיש תלונה במשטרת ישראל לאחר שאימו קיבלה איומים על חייה וחיו של אחי "בנך יחזור בחתיכות הבייתה" לינור שפר הכחישה כי מדובר באיומים מצד משפחתה

כבר יותר משלושה שבועות שאמא של מתמודד "האח הגדול" אחי נתן מסתובבת עם מאבטח אישי צמוד זאת לאחר שהגיעו לביתה מאפיונרים ואימו שיחזרו את בנה בחתיכות.

במהלך אחד מהשידורים של "האח הגדול" איימה אמה של המתמודדת לינור שפר על אימו של אחי נתן והצעקות רגע לפני השידור התרחשו מול הפקת התכנית שנאלצה להרחיק את אמא שפר.

מאז הדחתו של אחי נתן הוא זכה גם הוא לאיומים חוזרים שהוצגו כקרובי משפחתה של לינור שפר. בימים שאחרי הדחתו נגש נתן יחד עם אמו לתחנת המשטרה והגיש תלונה נגד אמא של לינור שפר והוסיף את החשדות שלו בנוגע למאיימי הרצח.

ביום הגמר של העונה השישית נצפתה מאחורי הקלעים אמא של לינור שפר מקללת את אחי נתן כשהוא נאלץ להתעלם ממנה. מיד אחרי שידור הגמר בשבת האחרונה התעדכנה לינור שפר על הסכסוך והתלונה במשטרה ואמרה כי משפחתה לא איימה על נתן ואמו ומדובר במעריצים שלה.

לפורטל עומרי חיון נודע כי משטרת ישראל פתחה בחקירה והנושא בטיפול. בנוסף בימים הקרובים יוזמנו לתחנת המשטרה אחי נתן ולינור שפר לחקירה בנושא.

אחי נתן בתגובה "הפקת האח הגדול ביקשה שלא אשתף פעולה עם פורטל עומרי חיון, אני לא יכול להגיב"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן