הזוכה של עינב בובליל: נופר מור "אלדד חושב שהוא בבימה, נופר אמיתית וכנה"

bb6_180714_nofar_einav_WIDE_c
פורטל עומרי חיון בפרויקט גמר "האח הגדול 6" – בימים הקרובים יכתבו לכם עינב בובליל, מיקיאגי, אחי נתן ומרטין סולל טורים אישים מיוחדים על הזוכה שלהם בגמר הגדול עינב בובליל בחרה בנופר מור ולא חסכה ביקורת על אלדד גל-עד "אסטרטג גדול שרכב על גל המלחמה וגוש קטיף, נופר לא בכתה או השתמשה בשום דבר, היא הייתה היא"

שלום לכולם כאן עינב בובליל, ניכנסתי לבית שאינני מכירה את נופר מור באופן אישי ניפגשנו כמה ימים לפני במסיבה שהייתה בבית האח החלפנו שלום קצר והמשכנו , ובין יום הפכנו לחברות הכי טובות בבית והכרתי חברה לחיים – בחורה אמיצה שעברה המון המון כאב וסבל בשנה האחרונה ועברה כאב לב מאוד גדול שביטלה את החתונה שלה חודש לפני אבל בגלל היותה אמיתית אותנטית ומתחשבת באחרים בחרה לא להשתמש בזה "ולהתמסכן" בעיניי האנשים והמצלמות וגם כי כיבדה פרטיות של אנשים אחרים !!! אחרים כמובן קלטו שלהתמסכן זה עובד על אנשים בחוץ כי אנחנו עם רחמן ויאללה ״אין לי כסף בבית" , "גדלתי לבד״ , ״אני מגורש , פגוע לוחם״, ולכן נופר היחידה אבל היחידה שהייתה באמת היא , לטוב ולרע כי כמובן אין בן אדם מושלם וכולם טועים וכולם מרכלים ( כי זה הבית הזה ואין מה לעשות ) אבל העניין בתוכנית הזאת היא באמת להיות אתה !!!!! ורק אתה !!!! לא שחקן , לא אסטרטג , לא לזהות סיטואציה ולרכוב עלייה כי אתה יודע שזה משחק לטובתך !!! לומר את האמת שבכסף של הניצחון תישתמש לעתיד שלך ( מה שרובנו היינו עושים ) ולא להגיד למצלמות שתתרום את הכסף !! ( דייייייייייייייייייייייייייייי)

אני לא יודעת כמה אתם יודעים אבל נופר ממש התחברה לאליאב , כאשר אני שאלתי אותה – האם בחוץ דנית והוא היו ניראים זוג ? היא אמרה שממש לא !! וגם כמו כולם ראו שגם דנית וגםהאליאב אמרו לאח הגדול איזה סוג של בני זוג היו רוצים שיכנסו לבית ושניהם פינטזו על זה … גם ככשאלנו את דנית מה יש לך עם אליאב ? ענתה – החבר הכי קרוב אליי בבבית ותמיד עמדו על זה שניהם שהם רק ידידים ולכן נופר הרגישה לנכון כן לפתח איתו משהו והרגשות שלה היו אמיתיים וכנים והיה לה ממש חיבור איתו ונהנתה בחברתו ( וגם ניראו ממש חמוד ביחד ) אבל כשהבנו שדנית נפלה למשכב במיטה ולא אכלה ורצתה לצאת מהבית בגלל זה נופר בחרה בה במקום בעצמה !!! היא ויתרה על הלב שלה ( למרות שהיה לה מאוד קשה אחרי הפגיעה שעברה לפתוח אותו שוב ) והיא ואליאב בחרו להתרחק על מנת שדנית תתאושש היא פשוט ויתרה על עצמה למען מישהו אחר – איפה יש דברים כאלה ???!!!! וכל זה בזמן שהיא מסתובבת כמו מצורעת בבית עם הרגשה של ״ פוגעת ״ כי כביכול בגללה דנית בכל המצב הזה , ולמרות הכל בחרה פשוט שלא לפגוע בדנית , והינא עובדה שעכשיו הן מסתדרות מדברות ואפילו מחבבות אחת את השנייה כי היא גם יודעת למחול לסלוח ולדון אדם לכף זכות ולא לשפוט את דנית על המצב הלא פשוט בכלל שדנית הייתה בו .

נופר היא אדם מדהים עם לב זהב ורחב שנותנת כתף בשעת צרה שעוזרת לכולם תמיד , אמיתית מצחיקה כייפית חזקה אמיצה מקבלת את השונה באהבה הולכת עם האמת שלה עד הסוף וזה לא משנה מה כולם חושבים הגיע לאן שהגיעה בעשר אצבעות הכל בידיים שלה לאט לאט בעבודה קשה והתמדה פשוט מודל לחיקוי , אני תומכת בה מחזקת את ידייה מצביעה לה תמיד ומתפללת שתזכה !!!!! נופר עברה שם דרך ארוכה התמודדה עם מצבים קשים גם כשהראו לה את הסצנה של דנית ואליאב בחרה לא לדבר על זה ( סיפרה רק לי ) ולא לפתוח שוב את כל הסאגה הזאת והתמודדה עם זה בצורה הבוגרת ביותר !!!! יש לב לב רחמן ורחב תמיד שלינור מתבודדת גם בימים האחרונים ובכלל ( למרות שבאמת נופר לא מחבבת אותה ) היא תמיד קוראת לה לשבת איתם ולהצטרף לקבוצה ולא לשבת לבד כי היא היחידה שיש לה חמלה כלפיי אנשים גם אפ הם לא החברים הכי טובים שלה !! היא באמת אדם מיוחד !!

ובקשר לאלדד השני שטוען לכתר מלבד נופר – הלווווווווווו שיחק לו קלף טוב כן זה שהוא מפונה גוש קטיף ובדיוק בזמן התוכנית הייתה המלחמה הארורה הזאת , אבל היי מי בינינו לא אוהבת את הארץ המיוחדת שלנו ?? ומי רוצה שיהיו פה מלחמות ?? וכולנו שירתנו בצבא ותרמנו למדינה וכולנו עם אחד וערבים זה לזה !!!! אבל הוא פשוט אסטרטג גדול שרכב על זה יפה מאוד !!!! הוא לא היה אמיתי ואותנטי הוא שיחק משחק !! והאח הגדול זה לא הבימה זו תוכנית של אנשים אמיתיים !! ״מלח הארץ״ כמו שאלדד מחשיב את עצמו לא אומר לגבר על אשתו שהם זוג נשוי 30 שנה ( דורון מירן ) שאשתו מזדיינת בחוץ עם גבר אחר ובנוסף לאשה נשואה (לי) שאני מתלבשת כמו פרוצה !!! ( אמא שלו ) אומנם אני לא לבושה בחצאיות ושרוול ארוך אבל רחוקה מלהתלבש כמו פרוצה . הוא פגע באנשים מחוץ לבית הזה ( בעלי ואשתו של דורון ) . סליחה זה ממש לא מלח הארץ זה בושה לארץ חסר כבוד וערכים שחקן !!!!! ותוסיף , וכמובן אחרי שהשתלח בי בא לבקש סליחה – כמובן בישביל המצלמות כי הבין שעשה טעות ואחכ שקיבלתי את התנצלותו ( טיפשה ) אמר בחדר האח הגדול ( בלא ידיעתי ) שאני מתלבשת כמו פרוצה !!!! א-ס-ט-ר-ט-ג !!!!!!!!!

ולכן כל אוהביי הניצחון של נופר זה הנצחון שלי ( ולא היא לא הבטיחה לי חלק מהכסף … חחח ) היא באמת הייתה היא על כל גווניה המיוחדים בחורה אמיתית כנה חזקה וגם רגישה מלאה בכל טוב ואני שמחה שהכרתי אדם כזה מדהים !!! 17 ל 2626 ! באהבה גדולה עינב.

הזוכה של מיקיאגי: לינור שפר "בלינור מסתתרת נשמה עתיקה ובוכיה"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן