הזוכה של מיקיאגי: לינור שפר "בלינור מסתתרת נשמה עתיקה ובוכיה"

bb6_060814_linor_miki_WIDE_c
פורטל עומרי חיון בפרויקט גמר "האח הגדול 6" – בימים הקרובים יכתבו לכם עינב בובליל, מיקיאגי, אחי נתן, אנה בול ומרטין סולל טורים אישים מיוחדים על הזוכה שלהם בגמר הגדול. מיקיאגי בחר בלינור שפר כזוכה הגדולה שלו "לינור שפר,היפה בנשים. הכוח העצום הזה במתנת האל שהיא קיבלה שיחק כל חייה לטובתה ולרעתה"

שלום לכם כאן מיקיאגי אחד מדיירי האח הגדול עונה 6. כל מי שרואה אותי במציאות טוען שהמצלמה עושה לי עוול ובמציאות אני נראה טוב יותר ורזה יותר. כך גם לגבי לינור. המצלמות בבית האח לא מחמיאות איתה. היא רזה וחטובה להפליא,בעלת עיני חתול ירוקות ומפתות ועור פורצלן בצבע מוקה מהפנט. המראה הזה של לינור גרם לה בחייה לא למעט דרמות וזה גם לא פסח על החוויה באח הגדול. בשניה הראשונה שראיתי את לינור יורדת במדרגות היה ברור לי (ולדעתי לכל הבית) שמדובר בכוכבת אמיתית,זוהרת וכובשת. לינור נראת תמיד כאילו יצאה מסרט קלאסי של שנות ה-50 עם גוף גיטרה בסגנון מרלין מונרו. שיער שחור כעורב ושפתיים מלאות וחושניות לרוב בצבע אדום.

אבל מתחת למעטה השיש המושלם של לינור מסתתרת נשמה עתיקה ובוכיה. כאופייני למזל בתולה יש לה שילוב קטלני של אישה חזקה,דעתנית ולא מתפשרת עם נפש אמפטית,רגישה ואימהית.

לינור תמיד תהייה לצידך ברגעי האמת ותילחם עליך בחירוף נפש אם היא תרגיש שאתה במצוקה. דמות דומה לה (שגם מזל בתולה) היא מרטין סולל ולכן התחברתי לשתיהן ומרטין ולינור גם כן הפכו חברות. לינור היא לא פראיירית של אף אחד,היא תמיד תקרין אופטימיות טוטאלית אבל ברגע שהיא מרגישה שמישהו מערער את מעמדה או מנסה להקטין אותה היא תתקוף כלביאה המגנה על גוריה.

היא לעולם לא תשאר חייבת לאף אחד וזה הקסם האין סופי של לינור – "חתיכה דוקרנית".

לינור היא החברה המושלמת לגייז,יפה וסקסית,אוזן קשבת,ליברלית ומלאה בויטאליות חיים. היא מאוד אוהבת את הנאות החיים והתעסקות במראה החיצוני. מתה על שופינג וטיפוח אבל גם נהנת מקלטורה איכותית כמו מוזאון או אופרה. היא פתוחה וגלויה עם החבריה הטובים גם על פרשיות האהבהבים בחייה והיא דרמטית ופרובוקטיבית כאחד.

לדעתי ללינור מגיע לזכות באח הגדול, היא אישה חזקה ודעתנית בשילוב פרזנטטיביות מדהימה וחום אנושי.

ללינור מגיע המיליון באהבה ובהצלחה.

* החל מהלילה (רביעי) ועד יום שישי יתפרסמו בפורטל עומרי חיון טורים אישים של עינב בובליל, מיקיאגי, אחי נתן, אנה בול ומרטין סולל – כל אחד מדיירי העונה יבחר את הזוכה שלו ויספר מנקודת המבט שלו למה מגיע לדייר והחבר שלהם לזכות. הישארו מחוברים לעידכונים גם בפייסבוק

הזוכה של עינב בובליל: נופר מור "אלדד חושב שהוא בבימה, נופר אמיתית וכנה"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן