מציאות, לא ריאליטי: "גילי ארגוב מסתובב בתחנה המרכזית ומשתמש בסמים"

839
מחיר הריאליטי העצוב: בפריים טיים של "רשת" אתם רואים אותו מככב על המסך אבל אביב גפן לא יודע שגילי ארגוב מסתובב בימים האחרונים באזור התחנה המרכזית בתל אביב, מקבץ נדבות ומשתמש בסמים 

אתר מאקו מדווח היום כי אנשים וסוחרים בתחנה המרכזית של תל אביב מספרים כי את הלילות והימים האחרונים מעביר הזמר גילי ארגוב מתחת לגשר בתחנה המרכזית החדשה. "הוא כל היום מסתובב פה, מנסה לגנוב מפיצוציות ובלילה משתמש והולך לישון מתחת לגשר של האוטובוסים", אומר עובד בפיצוציה בתחנה מרכזית.

משתתף הישרדות VIP בוקי נאה, שערוך סיורים בלילות באזור התחנה, כתב לפני מספר ימים בדף הפייסבוק שלו כי באחד מסיוריו ראה את ארגוב מוטל בפינת רחוב. "הלילה הוא שוב ישב על המדרכה בארילנגר פינת השרון במקום הכי נמוך בתל אביב, מקבץ נדבות, מחובר למבחנה של סמים. הקריסטל יותר חזק מכל דבר"

מ"רשת" נמסר בתגובה: "גילי ארגוב שהשתתף בצילומי העונה השלישית של דה וויס לא יכול להמשיך לקחת חלק בתוכנית. ארגוב, שהציג כישרון שירה אדיר, נאלץ להיפרד מהתכנית מסיבות בריאותיות רגע לפני שלב הדו קרב ששודר אתמול. כאמור, למרות כישרונו הרב ולמרות תרומתו הגדולה של גילי נאלצה התכנית להיפרד ממנו. אנו מאחלים לגילי הצלחה גדולה בהמשך הדרך".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן