אורטל בן דיין נגד אלדד גל-עד "הוא נזרק מיחידה ליחידה בצבא, אהבת הארץ? הכל מתוכנן היטב בשביל לקחת את המליון"

BB6_150514_tal_ortal_WIDE_i
אורטל בן דיין היריבה של אלדד גל-עד מ"האח הגדול" החליטה לצאת בכל הכוח נגד מי שעומד לזכות במליון השקלים בגמר "האח הגדול" בדף הפייסבוק שלה היא כתבה "באמת אכלתם את הקטע של אהבת הארץ? סירייסלי? הבנאדם נזרק מיחידה ליחידה בצבא כי סירב לשרת בקרבי עד שתקעו אותו במשרת פקידות בגדוד הבדואי."

אורטל בן דיין לא אוהבת את העובדה שטל גלבוע אולי תפסיד לאלדד גל-עד בגמר האח הגדול בשבת אז היא החליטה לחשוף לציבור הקוראים שלה שאלדד ממש לא אוהב את ארץ ישראל כמו שהוא מציג וטוענת שהכל מתוכנן מראש בשביל לזכות במליון. יאללה בלאגן

בן דיין כתבה בפייסבוק:

כל אוהדי אלדד שפשטו לי על העמוד עכשיו, באמת אכלתם את הקטע של אהבת הארץ? סירייסלי? הבנאדם נזרק מיחידה ליחידה בצבא כי סירב לשרת בקרבי עד שתקעו אותו במשרת פקידות בגדוד הבדואי. כן כן, הוא העביר את הזמן כפקיד במשרד ביחידה של לוחמים בדואים. איפה נעלמה כל הפטריוטיות ואהבת המולדת שלו בזמן המלחמה? הוא חשב לרגע לצאת החוצה? ברור שלא. מוכר לכם סיסמאות ברמת גנון ואתם אוכלים בתיאבון. ח'ברה תתעוררו, הבנאדם שכר משרד יח"צ לפני שנכנס לאח הגדול, החליט לשחק על הקלף הציוני וזהו. כששאלתי אותו בזמנו מדוע הוא לא הלך ליישב התנחלות אחרת והחליט לגור בתל אביב, הוא ענה לי: "כי עכשיו אין לי התנחלות עם ים". אידיאולוג.

בן דיין המשיכה להתקיף ורשמה: חלאס עם השטויות של אהבת הארץ, הבנאדם לא עשה עם חייו עד היום דבר וחצי דבר למעט להתתכונן היטב לכניסה לבית האח הגדול.

1

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן