בלעדי: האקסית של אליאב אוזן שוברת שתיקה "הוא קשר אותי למיטה בכוח וסטר לי, הוא אדם אלים ואכזרי"

5653
אליאב אוזן משתתף "האח הגדול" שמככב כבר שלושה חודשים בפריים טיים הישראלי הותיר אחריו לא מעט בנות בישראל עם צלקות לכל החיים. אחת מהבנות ניהלה בחודש האחרון מסע שיחות איתי לבסוף היא העדיפה שלא להגיש נגד אוזן תלונה אבל החליטה לכתוב לכם (בעילום שם) את האמת העצובה "אדם חולה שמשתמש בנשים ובאלימות כלפי נשים" מדובר בבחורה השניה שחושפת סיפור תקיפה על ידי אוזן בחודשיים האחרונים.

אני באמצע שנות ה-20 לחיי, מתגוררת במרכז ולאחר תקופה לא קלה בחיים החלטתי לעשות קעקוע שיחזק אותי וככה בעצם הכרתי את אליאב לפני שנה. משם התחלנו באסמסים אחד לשנייה וההתחלה כמו כל התחלה מלווה בסוג של אופוריה והתרגשות, הוא נתן לי להרגיש שאני היחידה שבא לו להיות איתה ולחץ שניפגש אבל רק אצלו בבית תוך כדי תירוצים על שעות העבודה הארוכות ואני כבר בשלב הזה ריחמתי עליו שהוא עובד המון ואין לו זמן וכבר בתוכי גם נתתי תירוצים לעצמי "טוב אל תכריחי אותו לצאת לפגישה בחוץ, מסכן הוא בטח ממש עייף…" בואו נגיד שאם היה תואר בנשים אז אליאב אוזן יכל כבר להוציא דוקטורט אומנם רבים חושבים שהוא טיפש אבל ההתנהגות שלו היא נורא מחושבת ואפילו במצבים מסויימים גובלת בפסיכוזה כמו שכל המדינה יכלה לראות, אז למה הבנות כל כך נמשכות לשם? הנה אני מודה ומתוודה איך הוא מכניס את כולם וכולן למלכודת הדבש: מרוב שהוא מכיר בעבודתו המון אנשים הוא כבר ראה ושמע את כל הסוגים ולכן יותר קל לו לעשות אבחון זריז לבחורה ואז מכאן את פשוט צריכה לאכול את הפירורים בשביל עד שתיפלי במלכודת.

זה מתחיל בזה שהוא נותן לך הרגשה שהוא שם בשבילך שהוא רוצה שתשתפי בהכל ואז זה ממשיך במשפטים "אני רוצה שתיהי הכי פתוחה איתי", "אני רוצה שתרגישי הכי חופשייה שיש" שלא תטעו זאת פשוט הדרך שלו להשיג את הקרבה הראשונית וככה הוא משרה על הבחורות את הבטחון (אפילו אני נפלתי בטריקים האלה) הוא מביא את הבחורות אליו הביתה אין לו שם מה להציע לך חוץ מאלכוהול אפילו המקרר ריק מאוכל וכל מהלך מתוכנן בקפידה להביא אותך למיטה.

יש לו אחלה משחק, עד כדי כך שלא זיהיתי את האופי האמיתי שלו עד לנקודת האל חזור – כשהגענו למצב אינטימי במיטה שלו ותוך כדי שהוא מנשק אותי הופ בתוך שניה ומבלי ששמתי לב מצאתי את עצמי קשורה באזיקי בד עם סקוץ' שהוחבאו מאחורי המזרון וקשורים לראש המיטה, אוקיי אז לקח לי רגע להבין את הסיטואציה וישר ביקשתי שישחרר אותי כי אני לא בעניין אבל כאן הגיעה מסכת ההשפלות של "נו די תירגעי" "מה לא כיף לך ככה?" "רק לי מותר להתנהג אלייך כזונה כנועה" ועוד משפטים שאני מעדיפה לחסוך מכם תוך כדי שהוא נושך אותי בחזה וסוטר לי כבר דרשתי שישחרר אותי מיד אבל כל אלה באו במטרה של לתת לי את התחושה שאני זאת שלא בסדר ואיך לעזאזל אני לא מסכימה לסיטואציה הכל כך "נורמלית" הזאת (דרך אגב שום גבר נורמלי לא מציב ספה מול המיטה בחדר השינה אבל אליאב אוהב קהל וזה שם כדי שמישהו ישב ויצפה הוא גילה לי את זה באחת ההתכתבויות).

(ע') בחרה לחשוף את התכתבות ההודעות הבוטה של אליאב אוזן איתה.
10529723_10152747720829523_1209194010_n

מילא אני בחורה שמסוגלת להתנגד גם בקול וגם עם הגוף אבל אני בטוחה שיש בחורות צעירות ממני שהיו באותה סיטואציה ופשוט השתתקו ולא ידעו מה לעשות עם עצמן וקרוב לוודאי שחיכו שזה פשוט יגמר. אז מיותר לציין שהתלבשתי וברחתי מרגע שהגיע למצב שבו ראיתי במבט שלו שהוא פשוט רצה עוד רגע לפרוק את כל התסכולים שלו עליי נגמר הסיפור! נבהלתי כי בחיים שלי לא נקלעתי למצב כזה וכמו כל אחת את תמיד אומרת לי זה לא יקרה, אין מצב שאני אאפשר למשהו כזה לקרות. בעודי יוצאת מביתו הבנתי שכמעט ונקלעתי לסיטואציה עם בחור אלים ואין דרך אחרת לתאר אותו (למרות הנסיונות של אחרים תחסכו ממני בסדר?) כל מה שהוביל לאותם רגעים של השפלה מתנגן לי במוח, איך שוב פעם נתתי אמון במישהו והוא מנצל אותי מנצל את הרצון בקרבה מנצל את התחושה של ההידלקות והקראש הראשוני הזה ומנצל את טוב ליבי, איך הוא קשר אותי והתייחס אליי במיטה בצורה שעברה כל גבול אפשרי!!! כמובן שהאשמתי את עצמי איך איפשרתי לזה לקרות למרות שהיום אני יודעת שזאת לגמרי לא הייתה אשמתי כי כל מהלך מניפולטיבי שהוא עשה הביא אותי בדיוק לנקודה שהוא רצה.

>> סיפור נוסף של בחורה אחרת: אליאב אוזן חשוד כי תקף את זוגתו וגרם לה לשלושה שברים

באופן פרדוקסלי, לפסיכופתים רבים יש קסם אישי וכריזמה שופעת. הסבר אפשרי לכך הוא שהפסיכופת אינו נרתע להתנסות במניפולציות מאחר שמנקודת מבטו כישלון של המניפולציה הוא נטול מחיר – הפסיכופת לא חש תחושת כישלון וגם לא תחושת אשמה ובושה. על כן הפסיכופת מנוסה מאד בהפעלת מניפולציות."
אז אני שואלת את עצמי ומפנה את השאלה לכל צוות ההפקה ולכל מי שיש לו יד בדבר הזה שנקרא האח הגדול: האם באמת עשו להם הערכה פסיכולוגית לפני הכניסה לתוכנית או שכפי שכולם יודעים כבר זה פשוט הכל קומבינות? איך נונתים במה לאישיות פסיכוטית בפריים טיים של ערוץ 2? כמה עוד נורות אזהרה צריכות להידלק שם? מעבר לעובדה שהוא עונה על ההגדרה של פסיכופת אם תחפשו את ההגדרה של גבר מכה גם במקרה זה יש לו את כל המאפיינים!!!!! אין איש מקצוע בעולם שלא יטען את אותם הדברים ואף יחזק אותם לאחר ניתוח מעמיק.

אין לי ספק שהמחסור שלו בדמות אב יצרו אצלו בעיות רגשיות ונפשיות שאינו מסוגל להתמודד איתן וכדי לכפר על החוסר באהבה מהאב שהתנתק הוא בוחר למלא את החלל הזה בנשים ובדברים חומריים וזה התחליף שלו לאהבה – הוא לעולם לא ידע אהבה אמיתית מהי ואיך להיות בזוגיות עם מישהי אחת מכיוון שכל החיים הוא יהיה במרדף אחרי הכיבוש הבא (נו אני לא צריכה לפרט אפילו כי הוא כבר הראה את הדפוס התנהגות הזה בעצמו קבל עם ועדה) אז אני אפילו מרחמת עליו בקטע הזה כי הוא בשורה תחתונה בחור מסכן והוא צריך להרגיש שהוא זכר אלפא ואף דאג להדגיש בפניי כמה שבנות מעריצות אותו שחלילה לא אחשוב לרגע שיש סיכוי לזוגיות רצינית, אז אל תאכלו את מה שהוא מנסה להאכיל אתכם כי הכל בא מתרגול ארוך וממושך.

איני מאשימה את המשפחה שלו והחברים שלו שמנסים להטות את האשמה על כל אחד אחר מלבדו אבל כידוע כשאתה מפנה אצבע מאשימה על אחד אתה בעצם מפנה ארבע כלפי עצמך אז אולי רצוי שכל המהללים את אליאב הבחור הטהור שיערכו בדק בית אצלם) אני מקווה שגם בלי הקיצוצים בעריכה שכל הורה לבחורה צעירה (או נתח ורוד כמו שאליאב הגדיר בשיחה מול לינור) יזהירו אותה שתתפוס מרחק ענק ולא תתקרב אליו אם יש לה טיפת הגיון בריא בראשה, אומנם את הטעות שלי עשיתי אבל אין לי צל של ספק שלעולם לא אחזור עליה שוב ואני מקווה מאוד שכל אם תדאג להרחיק את בתה מאדם שכזה אם היא מאחלת לבתה זוגיות בריאה ולא מתעללת.

ובנוגע לאקסית שהוא התעלל בה אני רוצה לפנות אליך אישית אם את קוראת את מה שכתבתי אני מקווה שתתחזקי ותעמדי על שלך כי ברור לי שהוא ינסה ליצור עמך קשר כשהוא יצא מהתוכנית אבל את לא הראשונה שהוא האשים אותה אשמות שווא בסיטואציות שיצר במוחו המעוות על מנת להיפטר ממנה ולנסות לצאת ה"גבר" במקרה. מישהו צריך לקחת שם אחריות כי זה מעבר להבנתי איך נותנים במה לסיטואציה של בגידה לכל דבר, של מעבר מבחורה אחת לאחרת כאילו היו חפצים של להשתמש ולזרוק וכל זאת בחסות אסי וארז שמשתדלים להציג את זה כמשולש "רומנטי" כשלמעשה אין שם רומנטיקה אלא רק טבע של אדם חולני שזקוק לטיפול באופן דחוף. אני מתארת לעצמי את התגובות שיבואו מצד המשפחה /השכנה/ ה"חברים" שלו אבל תנו לי לענות כבר מראש – לא זה לא נכתב ע"י אדם רע וקטנוני ולא ע"י מישהי ממורמרת או מתוסכלת חלילה אלא על ידי בחורה נבונה שחמקה מכדור שרק השאיר עליה סימנים שעם הזמן כבר עברו, בחורה שברגע שהבין שאינה מטומטמת כפי שחשב הבין גם שאין לו סיכוי להמשיך לשחק בה ובסופו של עניין בחורה שלא מעוניינת בקרבה של אנשים אלימים שמוצגים כטהורים ומסכנים עקב הקשרים הברורים להפקה (דפדפו לבד באינסטגרם ותבינו). בתקווה שכל אחד ואחת יפנימו באיזה אדם בדיוק מדובר ושאין מקום להערצה כלפי דמות פסיכופטית שכזו ותעשו עם עצמכם חשבון נפש אם זה מושא ההערצה שלכם.. חומר למחשבה

* חשוב לציין שמדובר פה בצד אחד, צד של אישה שחושפת את הסיפור שלה. אליאב אוזן סגור בבית "האח הגדול" ולכן אין לנו אפשרות להביא תגובה שלו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן