בפעם ה-100 כולם מצפצפים על "האח הגדול": אחות של לינור שפר עוברת על החוקים וחושפת מידע

10271457_614674978652473_5114780534349013055_o
חוקים? ריאליטי? תלוי איך אתם מסתכלים על זה. בעונה השישית של "האח הגדול" יש חוק אחד ברור – לצפצף על "האח הגדול" וזה באשמתו בלבד. סנדרה, אחותה הצעירה של הדיירת לינור שפר נכנסה אתמול (שני) לבית "האח הגדול" ולחשה לה באוזן להדיח את הדיירים אחי נתן ודנית גרינברג. עידכון: בעקבות הפרסום בפורטל עומרי חיון הפקת התכנית הענישה את לינור

את הטקסט הזה כתבתי לפני קצת יותר מחודש "האח הגדול לא יחזור להיות מה שהיה עד שהפקת התכנית לא תפיק את הלקחים של עצמה, תנתק את הדיירים מהעולם החיצון באמת. בלי הערות של אסי עזר, בלי צעקות ללא הפסקה על דיירים שלא שמו מיקרפון בלי עצירה של כל ריב אפשרי בקריאה לחדר האח הגדול ובלי אין סוף משימות שמכניסות לתוך הבית מפורסמים ודוגמנים ואנשים מבחוץ. תנו להם להתנתק. תנו להם להתחבר אחד לשני"

נראה שלאף אחד לא באמת אכפת ומה שכן חשוב שתצא תכנית מעניינת בשידור המרכזי של ערוץ 2. גם אם זה אומר שבפעם המי יודע כמה בעונה הזאת עוברים על החוקים.

סנדרה, אחותה הצעירה של הדיירת לינור שפר נכנסה לבית "האח הגדול" וברגע שאמרו לה ללכת היא חיבקה את לינור ואמרה לה "אחי ודנית" שלוש פעמים. צופי התכנית יודעים שהדיירים אחי נתן ודנית גרינברג מרכלים על שפר והעמידו אותה להדחה לא פעם העונה.

לפי חוקי התכנית חל איסור על תיאום הדחה או מידע כזה מבחוץ. אבל אחרי שדודה של אליאב הצליחה להפוך את העונה ולגרום לו לחזור תוך רגע לדנית גרינברג נראה שלאף אחד לא אכפת כבר. האשמה היא כמובן של ההפקה ולא של סנדרה ילדה צעירה שרוצה לעזור לאחותה לקחת את המליון.

עידכון: הפקת "האח הגדול" הענישה את לינור שפר בעקבות הפרסום בפורטל עומרי חיון. האפשרות שלה להעמיד להדחה מבוטלת. בנוסף ההפקה סיפרה לכל הדיירים על המקרה. חבל שההפקה מסרבת להבין שהטעות העיקרית היא ההתנהלות של ההפקה עצמה ולא של המשפחות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן