צפו: יוסי בובליל חוזר לבית האח הגדול אחרי שש שנים

ss

זיגי החייזר של "האח הגדול" ממשיך להקפיא דיירים ולהפתיע אותם, הפעם עינב בובליל זכתה לאיחוד מרגש אחרי שש שנים, יוסי בובליל נכנס לבית שהוא לבוש בבגד הים הישן והמוכר מהעונה הראשונה, וכמובן לצללי השיר "תזהר ממנה, היא כמו דבורה מיד עוקצת". אל דאגה בובליל לא וויתר גם על התופף המפורסם על הבטן. עינב בובליל פרצה בבכי.

כמעט שש שנים עברו מאז שיוסי בובליל הפסיד את המקום הראשון לשפרה קורנפלד בגמר "האח הגדול 1" האיחוד המיוחד התקיים אתמול (חמישי) כשעינב בוביל סיפרה לזיגי החייזר של "האח הגדול" על אבא שלה כמה רגעים אחרכך הדייריים הוקפאו, יוסי בובליל יורד מהחללית, לבוש בבגד הים הישן והמוכר, ומתחיל לשיר: "תזהר ממנה, היא כמו דבורה מיד עוקצת", תוך כדי שהוא מתופף על הבטן שלו.

מיד אחריו יורדים חברים נוספים, ויוסי ניגש לעינב ומחבק אותה, והיא נשארת קפואה, אבל הדמעות ממשיכות לרדת מעיניה. יוסי והחברים עוזבים את הבית, ועינב בשוק: "זה בגד הים שהוא היה איתו כל הזמן בעונה הראשונה, איך הוא התרגש כפרה עליו". "איזה יופי", מתרגשת טל, "זה היה מקסים", ואלדד תוהה מתי יגיע תורו, וכשזיגי נעמד על ידו, סף הלחץ עולה: "לא מאמין שדופק לי הלב מחייזר שעומד לידי".

404022

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן