האח הגדול החליט לא להוריד את התכנית מהפריים טיים

10553442_750966434946343_6773974854903210919_n
אתמול חשפנו בפורטל עומרי חיון לראשונה על קיצוץ מסתמן בשכר העובדים היום זה רשמי – הפקת האח הגדול הודיעה על קיצוץ בשכר ובתוכן אבל העונה השישית לא תרד כרגע מהמסך.

אתמול ספרנו לכם שהיום תצא החלטה סופית וההחלטה כבר כאן: האח הגדול 6 לא תרד מהמסך לפחות לא בימים הקרובים. ההחלטה נכונה למצב המדיני הנוכחי, אם הוא יחריף ההחלטה תשיקל מחדש.

בימים האחרונים ניהלה קשת מסע פגישות והתייעצויות כדי לבחון את המשך השידורים של "האח הגדול" והאם להוריד את התכנית מהמסך בגלל המצב הביטחוני. שלשום נחשף כי הזכייניות קשת, רשת וערוץ10 רושמות הפסדים כלכליים גדולים, מספיק גדולים בשביל ש"קשת" תשקול להוריד מהמסך את אחת מתוכנית הדגל שלה "האח הגדול".

מוקדם יותר היום הודיעו ב"קשת" על קיצוץ גדול בהפקות "האח הגדול" ו"הכוכב הבא".

מקשת נמסר בתגובה: "בשבועות האחרונים קשת, לצד כלל גופי השידור, סופגת הפסדים כלכליים כבדים של עשרות מיליוני שקלים. עם זאת, קשת עושה את מירב המאמצים על מנת לספק לצופים תמהיל שידורים לצד רצף החדשות, עם תוכניות כמו 'האח הגדול', תוכנית חדשה של קיציס, 'עובדה' ועוד.
"מדובר במשבר הכלכלי החריף ביותר שחווינו עד כה, אשר השלכותיו ישפיעו על השוק עוד זמן רב. אנו נוקטים באופן מיידי אמצעים לצמצום עלויות, לצד צעדים משמעותיים בכל המישורים, בהם צמצום והקפאה, במטרה להמשיך ולאפשר תעסוקה לאלפי עובדים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן