חשיפה: החוזה של משתתפי "האח הגדול" מאפשר להפקת התכנית להפסיק לשדר

010170da005
מאז תחילת מבצע צוק איתן מתרחש שינוי משמעותי בלוח השידורים של ערוצי הטלוויזיה, הפקת "האח הגדול" הודיעה כי שוקלת לסגור את העונה השישית. לפורטל עומרי חיון נחשף החוזה הסודי של הפקת התכנית מול הדיירים "מערכת התכנית רשאית להפסיק או לבטל את שידורי התכנית מכל סיבה שהיא"

משתתפי "האח הגדול 6" בדרך הבייתה? לפי גורמים בהפקת התכנית טרם גובשה החלטה סופית אבל עובדים בהפקה סיפרו לפורטל עומרי חיון על קיצוץ מסתמן בשכר העובדים. עוד נודע כי מחר (חמישי) תתקיים פגישה בין מנהלי התכנית לעובדים שלה שם תחשף ההחלטה הסופית.

אתמול נחשף כי הזכייניות קשת, רשת וערוץ10 רושמות הפסדים כלכליים גדולים, מספיק גדולים בשביל ש"קשת" תשקול להוריד מהמסך את אחת מתוכנית הדגל שלה "האח הגדול".

בימים האחרונים מנהלת קשת מסע פגישות והתייעצויות כדי לבחון את המשך השידורים של "האח הגדול" והאם להוריד את התכנית מהמסך בגלל המצב הביטחוני.

לפורטל עומרי חיון הגיע החוזה הסודי של "האח הגדול" מול המשתתפים שלו בו נרשם כי הפקת התכנית יכולה לבטל בכל רגע את התכנית מבלי לפצות או לאפשר למתמודדים לתבוע את התכנית.

0544032

מקשת נמסר כי "בשבועות האחרונים קשת עושה את מירב המאמצים על מנת לספק לצופים תמהיל שידורים ובו האח הגדול, תכנית חדשה של קיציס ועובדה, זאת לצד רצף החדשות. תכניות אלו זוכות לנתוני צפייה גבוהים, אך בשל העובדה ששוק הפרסום הישראלי חדל לפעול כמעט לגמרי בשבועות האחרונים, שידורן רק מעמיק את ההפסדים בתקופה זו. בצל המשבר הכלכלי הוחלט עד עתה להמשיך ולשדר במטרה לאפשר לצופים הפוגה. יחד עם זאת, לאור האירועים הקשים בימים האחרונים אנו נאלצים לבחון את תמהיל השידורים מחדש".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן