ליאור נרקיס ולירון רמתי "סלבס ממורמרים, חצופים ובוגדים, אתם לא חלק מהעם שלנו"

503503424
אורנה בנאי, אורלי ויינרמן חנין זועבי חוטפים אש מכל כיון "אנשים שפלים מעצבי דעת קהל שבוחרים להשמיץ את המדינה האהובה שלנו, אתם לא חלק מהעם שלנו!" כותב הזמר ליאור נרקיס בעמוד הפייסבוק שלו. הזמר לירון רמתי "אתם הממורמרים, החצופים, הבוגדים"


רגע אחרי שאייל גולן תקף את אורנה בנאי, אורלי ויינרמן גם הזמר ליאור נרקיס זועם על המפורסמות שבחרו להביע דעה נגד ישראל.

"הלב כבד הדמעות בעיניים, אין לי מילים לתאר עד כמה כואב וקשה לראות אותכם נקטפים בדמי ימיכם בשביל להגן עלינו, לראות את הכאב של משפחותיכם ושל העם כולו. כולנו נמצאים במצב מלחמה שנכפתה עלינו, שנאה, אכזריות ורצון להשמידנו. אני מתבייש בכל אותם אנשים שפלים מעצבי דעת קהל שבוחרים להשמיץ את המדינה האהובה שלנו, אתם לא חלק מהעם שלנו!
אני מתבייש שיש חברי כנסת שפלים כמו חנין זועבי וחבריה שיושבים כנבחרי ציבור ומגנים את ישראל, זה פשוט אוכל אותי ובעיקר מתסכל.
אני מתפלל לשקט, אושר ושמחה במדינתנו האהובה – ישראל היא שלנו לעד!
משתתף בצערם של המשפחות ומאחל החלמה מהירה לפצועים. השם ישמור את חיילי צה״ל.
עם ישראל חי וחזק מתמיד.!!!!!!
וְהִיא שֶׁעָמְדָה לַאֲבוֹתֵינוּ וְלָנוּ, שֶׁלֹּא אֶחָד בִּלְבָד עָמַד עָלֵינוּ לְכַלּוֹתֵנוּ, אֶלָּא שֶׁבְּכָל דּוֹר וָדוֹר עוֹמְדִים עָלֵינוּ לְכַלּוֹתֵנוּ, וְהַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא מַצִּילֵנוּ מִיָּדָם."

kokchav6_c

הזמר לירון רמתי זעם ורשם:

"לכם, "סלבס" למינכם. אתם הממורמרים, החצופים, הבוגדים. יש לי רק מילה אחת להגיד לכם: שקט!
אתם ביזיון, שוכחים מאיפה מגיעה הפרנסה שלכם, שוכחים את אותם חבר'ה צעירים ושמחים שממלאים הופעות שלכם, שמסתכלים עליכם כדוגמא – הם אלה שנהרגו עכשיו, הם אלה שלוחמים עכשיו, הם אלה שהחזה שלי מלא בגאווה עליהם.
שבו בביתכם, תשתקו ותתביישו.
לאף אחד אין צורך לשמוע את הדעות שלכם."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן