אזעקה נוספת ב"האח הגדול" ההפקה סיפרה לדיירים על המצב המדיני

10425130_10152367234352529_6829538093169729694_n
אחרי גל ביקורת החליטו הפקת "האח הגדול" לעדכן את הדיירים במצב המדיני ובתחילת המלחמה, זאת לאחר שנשמעה הערב בפעם השנייה אזעקה בירושלים שם נמצא הבית המצולם.

הפקת "האח הגדול" לא סיפרה לדיירים על חטיפתם של שלושת הנערים גיל-עד, איל ונפתלי, לא על רציחתו של הנער מוחמד אבו-חדיר ולא על ההסלמה בדרום. אמש אמרה ההפקה לדיירים כי האזעקה שהושמעה היא תקלה טכנית בלבד. זמן קצר לאחר האזעקה, יזמה התוכנית מסיבה בגינת הבית, כדי להרגיע את הדיירים. אבל היום הכל השתנה.

הערב (שלישי) אחרי שמדינה שלמה תחת מלחמה ואזעקה נוספת השמועה בבית "האח הגדול" רכזו הפקת התכנית את הדיירים והסבירו להם על המצב. "ישראל נמצאת במבצע צבאי ובגלל זה יש אזעקות בארץ" אמר יורם זק "האח הגדול" לדיירים.

לפורטל עומרי חיון נודע כי ההפקה תאפשר לדיירים לבצע שיחות טלפון למשפחות שלהם. עינב בובליל אמא לשלוש ילדות מהעיר אשקלון מבקשת מהפקת התכנית לצאת מהבית וללכת למשפחתה.

הדיירים האחרים קיבלו את הבושרה בצורה רגועה יחסית כרגע. אבל אלדד גל-עד אמר בשיחה עם עינב בובליל "אם יש מלחמה אני רוצה לצאת מפה" בובליל דרשה גם היא לעזוב את הבית.

צפו באזעקה באיכות טובה יותר

‎‎פרסום‎ by Eliezer Galibov.‎

מהפקת האח הגדול נמסר: עקב המצב הבטחוני בארץ ובעקבות האזעקה שנשמעה באזור בית האח הגדול נמסר עדכון לדיירי הבית. ההפקה נמצאת בקשר צמוד וישיר עם המשפחות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן