חשיפה: אליאב אוזן חשוד כי תקף את זוגתו וגרם לה לשלושה שברים

002fcd3a-e71a-42db-99be-e3bde65c511f
מכורי "האח הגדול" לא פעם התלוננו על ההתנהגות האלימה אותה מפגין אליאב אוזן כלפי נשים בתכנית. ברוב הפעמים כולם היו בטוחים שמדובר ב"צחוק" אבל בפרק האחרון ששודר היה אפשר לראות איך אוזן מחזיק בכוח את פניה של הדיירת דנית גרינברג. מה שאף אחד לא יודע זה בזמן שאוזן היה במיונים לעונה השישית של "האח הגדול" הוא נחשד בתקיפה של בת זוגתו, תקיפה אשר גרמה לה לשלושה שברים בפרק כף היד, באגן וגיד קרוע.

את הידיעה הזאת פורטל עומרי חיון יודע כבר תקופה ארוכה אבל מתוך כבוד לבחורה שהותקפה ומסרבת להתלונן בחרנו שלא לחשוף אותה. אך בימים האחרונים נראה לנו שחשוב שהפקת "האח הגדול" תדע ותיזהר ממשחקי הידים של אליאב אוזן.

בזמן שאוזן היה במיונים ל"אח הגדול" לפני כארבעה חודשים התרחשה התקרית האלימה בגלל ויכוח על בגידה שאף דוברה ללא חשיפת התוקף באחת מתכניות הבידור בישראל "זה קשה שאתה סומך על בן אדם ומקבל פצצה לפנים, מבחינה נפשית אני מתכוונת", אמרה בעבר בת הזוג של אוזן לאחר שזאת הותקפה.

לאחר הלילה הקשה שעברה היא פונתה לבית חולים וסבלה משלושה שברים בפרק כף היד, שבר באגן וגיד קרוע. לאחר מספר נסיונות של מקורבים לאותה בחורה היא בחרה שלא להגיש נגדו תלונה במשטרה ואמרה למקורבים ש"זה בגלל אלכוהול".

10380368_10152931065523677_7054102608308707025_n

במהלך העונה השישית של "האח הגדול" נראה לא פעם אליאב אוזן משתמש בכוח כלפי בנות הבית. הדיירת נופר מור אמרה השבוע "אליאב איתי אתה לא משתמש בידים" בקטע אחר שאף שודר אמש (שבת) היה ניתן לראות איך אוזן מחזיק בכוח את פנייה של הדיירת דנית גרינברג כשהיא מתנגדת לכך לחלוטין.

כרגע לא נפתחה חקירה משטרתית נגד אליאב אוזן זאת לאחר סירוב של האקסית להתלונן

תגובת משפחת אוזן שעלתה דקות אחרי הכתבה לעמוד הפייסבוק הרשמי שלו: "כל מי שראה את הכתבה על אליאב ה״אלים״. מדובר בשמועה מגוכחת לחלוטין, הבחורה שכביכול הותקפה היא חברה קרובה של אליאב. והיא מכחישה את כל הפרשה, וגם כשהתראיינה תמיד אמרה כי אליאב מעולם לא פגע בה. למי שעדיין לא משוכנע, היא גם כתבה פוסטים שהעלתה בחודש האחרון, אלה לא מילים של בחורה שהותקפה ע״י האדם עליו היא מדברת."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן