חשיפה: עובדים בהפקת "האח הגדול" קיללו את הדיירות אורטל גושן ומרטין סולל

4532
פרסום ראשון: אנשי הפקת "האח הגדול" לא מתנהגים בהתאם – לפורטל עומרי חיון נודע כי במהלך שיחה של אורטל גושן והדיירת מרטין סולל אמרו שני עובדי הפקה שמצלמים מאחורי המראות של הבית כי הן "פוסטמות שמזיינות את המוח" כרגע אף עובד לא ננזף על התקרית

השנה ערוץ השידור החי שאמור להעביר לרוכשי ערוץ 26 קטעים בשידור חי צוחק על הצופים: הפקת התכנית משדרת קטעים שכבר שודרו דקות קודם ודואגת לצנזר כל שיחה אפשרית ובעיקר כאלה שאין טעם לצנזר. בנוסף נודע לפורטל עומרי חיון כי אנשי "האח הגדול" קיללו ללא בושה את הדיירות מרטין סולל ואורטל גושן.

על השיחה הזאת שנחשפת לראשונה כנראה לעולם לא הייתם שומעים כי היא לא שודרה בערוץ 26 או באתר התכנית. אך לפורטל עומרי חיון נודע כי במהלך שיחה של הדיירות אורטל גושן ומרטין סולל שמעו השניים את אנשי ההפקה שעומדים בהפרדה של קיר מחדר המיטות שלהם אומרים "כמה הן מדברות השתי פוסטמות האלה? לא מפסיקות לזיין את המוח"

גורמים בהפקת האח הגדול סיפרו לפורטל עומרי חיון כי הדיירת אורטל גושן שנדהמה לשמוע את האמירות הפוגעניות של אנשי ההפקה על השיחה שלה (דבר שבכלל לא אמור להתרחש) נפגעה נורא והחליטה לגשת לחדר "האח הגדול" ולספר לו על התקרית והוסיפה שהיא מאד נפגעה ושהעובדים בהפקה ממש חצופים.

file_0_b

יורם זק "האח הגדול" זה שבטעות פלט את המשפט שעורר בעבר סערה "דנה, יש לך 15 שניות להגיד לצופים בבית למה את רוצה שאני ישחק לך עם הבולבול בן השדיים" הבטיח לגושן לטפל בעובדי ההפקה.

לפי שעה נודע לנו שאף עובד לא פוטר או ננזף בגלל התקרית הגסה. נראה שאף אחד בהפקה הזאת לא לומד מטעויות העבר.

עידכון: אנשי ההפקה שקיללו את הדיירות זומנו לשיחה אצל יורם זק. בנוסף מדובר במקרה שחוזר ולא פעם עובדי "האח הגדול" מקללים את המתמודדים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן