אחיו של אליאב אוזן עצבני "תפרו לאחי רומן, דנית לא מסכנה"

055042
"הילדה הזאת בעוואנטה תוציא אותי מפה" אמר היום אליאב אוזן בשיחה עם נופר מור. אחרי גל ביקורת על אליאב בוחר אחיו לכתוב פוסט ארוך לציבור הצופים "אין סיפור אהבה ולא היה בין אליאב ולדנית היא לא מסכנה"

מוקדם יותר ניסה אוזן לדבר עם דנית אבל זו העדיפה להגיד לו שהיא לא רוצה לדבר ושילך לה מהמיטה.

אני לא נוהג לכתוב פה אבל זה היה חייב להגיע,זהירות קטע ארוך
חלקכם הגדול בטח רואה את תוכנית ״האח הגדול״,כולם רואים את כל המתרחש שם וגם מגיבים לנעשה שם,אז נכון אליאב אוזן זה אחי הבכור,אחי הגדול!!!אספר לכם בקטנה מי זה אליאב,לכל אלה שחושבים שגדל עם כפית זהב בפה.

תנו לי לנפץ לכם את המחשבה הזו שהלוואי וזה היה באמת ככה..תחילת דרכו של אליאב נעשתה בגיל ממש מוקדם..אמנם צייר על קירות בבית מאז שהיה תינוק אבל את תחילת דרכו האמיתית עשה כמו שאמר בתוכנית עצמה בגיל14-15 אצל בן דודה שלנו בסטודיו לקעקועים בקרית שמונה.

עם הזמן ועם השנים שצבר שם אליאב ידע מה היעד שלו לאחר הצבא.וכן הוא עשה צבא 3 שנים כמו כולם למי שחושב שלא,אפילו בהתחלה היה בדוכיפת והלך על כל הקופה אך שהתברר שהוא לא יכול מנסיבות משפחתיות הפך לנהג של מפקד העיר קרית שמונה.כבר בשירותו הצבאי אליאב ״קרע את התחת״ בשביל המטרה שלו.שהשתחרר עבד יום ולילה במפעל בקיבוץ דן וחסך כל שקל כי לא היה לו את היכולת ואת הכפית של זהב לפתוח מיד בתום השירות.הגיע הרגע לעזוב ולזרוק את עצמו למים.

זה קרה בגיל 21 בערך,ארז מזוודה ועזב את בית אמו לטובת החלום שלו.אליאב פתח סטודיו לקעקועים ברמת השרון. במשך 6 שנים בערך גר עם שותפים ועשה את דרכו לעבודה באוטובוסים..השנים הראשונות שלו בתור מקעקע עצמאי לא היו מהזוהרות בלשון המעטה.

אנשים רבים כבר הרימו ידיים,אך לא אליאב!הוא לא הבן אדם שמרים ידיים,לעולם!!במשך הזמן אליאב תפס את שמו והפך לאחד המקעקעים הטובים בארץ..כל יום שעבר בנה את שמו יותר ויותר.אז זה בקצרה על מי שחשב שיש לו הכל,וגם מה שיש לו,הוא בזכות שתי ידיו,שעובד מהבוקר ועד השעות הקטנות של הלילה בשביל לפרנס את עצמו בכבוד.

10270329_810175709006956_7318406937833852672_n

והנה הגיע הרגע על תוכנית האח הגדול..אתם בטח אומרים איך הוא מתנהג לבחורות..״לא גנטלמן״ ״משחק בבחורות״ ועוד..לא נראה לי אשמתו שהבן אדם נחמד אוהב,אהוב,דואג ומראה אהבה…מעבר לכל הסיפור אהבה שאנשים תפרו לו בחוץ,הוא אמר לא פעם ולא פעמיים..אינספור פעמים שאין באמת סיפור אהבה!!!!!!

גם גברת דנית ״המסכנה״ שאנשים מרחמים עליה בחוץ ולחינם אמרה שאין סיפור אהבה,לא היה ולא יהיה!הרי ״אין חתיכים״ כמו שביקשה מהאח הגדול לא?אתם מוזמנים לראות את תעודת הזהות של דנית כדי להבין שאליאב,אחי הבכור שאני גאה בו בכל יום מחדש על מי ואיך שהוא היום,לא אשם כלל!!בזה שבחורה אחרת נכנסה ולדנית זה מפריע שיש בסביבתה עוד ״בחורות יפות״ ואם אנה בול היקרה הייתה בבית האח עדיין זה כלל לא היה מפריע לה כמו שאמרה!אז פתאום שאנה הלכה והיחסי ידידות בין אליאב לדנית קצת התרחקו,לה זה מפריע.

לכל אלה ששופטים אדם מבלי להכיר,כל הכתבים שמחפשים קצת פירסום וכסף מבלי לדעת עליו,מבלי להסתכל על התמונה כולה,עצרו שניה,תנשמו ותראו מה לא בסדר גם בצד השני במקום לרמוס בן אדם שלא אשם בנחמדות,במראה החיצוני ובמי שהוא!!!

שבת שלום לכולם ותודה למי שהקדיש קצת מזמנו בשביל לקרוא.
ואליאב אחי הבכור,אחי היקר!!גאה בך,אוהב אותך ואיתך תמיד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן