דרמות בבית "האח הגדול" משתתפי העונה הוותיקים רוצים לפרוש

1739000-5
השידור החי מבית "האח הגדול" לא חזר יותר משעה. הסיבה: לפורטל עומרי חיון נודע כי משתתפי העונה דורשים לפרוש מהבית בגלל כניסתם של דיירי העונות הקודמות. "אנחנו אולי עונה פח אבל מה שההפקה עשתה פשוט לא פייר"

רגע אחרי שעינב בובליל, פיינליסטית העונה הראשונה של "האח הגדול" ונופר מור פיינליסטית העונה השלישית חזרו לבית המצולם יחד עם מנחם בן ובני גולדשטיין מתרחשת סערה בבית.

המשתתפים של העונה השישית מאיימים לעזוב את הבית ביניהם אלדד גל-עד, אחי נתן, אליאב אוזן צחי אשכנזי ומיקיאגי. האם הפקת התכנית תצליח לעצור את מרד הוותיקים?

אלדד גל-עד אמר "אני מרגיש שרימו אותי, זה לא פייר" אחי נתן אמר "זה דיירים שהיו פה כבר, זה לא בסדר"

השידור החי בערוץ 26 היה אמור לחזור אבל שקופית "השידור הופסק זמנית" שודר על המסך במשך שעה שלמה. הסיבה היא תחושה לא פיירית מול יחסי כוחות וסיכוי הזכייה של כוכבי העבר מול משתתפי העונה הזאת.

הפקת "האח הגדול" זימנה חלק מהדיירים לחדר האח הגדול וביקשה מהם לא לדבר על הנושא.

1738995-18

האם הפקת האח הגדול ירתה לעצמה ברגל וחצי מדיירי הבית יעזבו את התכנית בגלל כניסתם של כוכבי העבר של התכנית? אם נעזוב לרגע את השמחה אפשר להבין אותם זה לגמריי מהלך לא פייר.

עידכון: בשיחה בין אלדד לבני שהתרחשה הבוקר (ראשון) הסביר אלדד למה התעצבנו חלק מהדיירים הוותיקים.

אלדד: "למרות שאני אוהב אותך, בלי להעליב, אבל אתם כמו אוכל שחומם במיקרו. חוץ מאורטל גושן שהכי מגיע לה, זה לא פייר, זה משעמם, לא עושים כזה דבר. אתה יודע מה אנחנו מבינים? אנחנו מבינים שזאת עונת פח".

בני: "זאת לא עונת פח".

אלדד: "זאת כן עונת פח. תכניסו דיירים חדשים. תכניסו סלבריטי, אבל לא
כאלה שכבר היו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן