מתמודדת "דה וויס" נגד ההפקה "מוגבלת בחוזה דרקוני משתמשת בכדורים פסיכיאטריים"

geva-t
דרמה חדשה בתכנית הריאליטי "דה וויס" המתמודדת מיכל גבע נגד ההפקה "חוזה דרקוני, דיכאון וכדורים פסיכיאטריים" היא אומרת.

מיכל גבע המתמודדת מהעונה הראשונה של "דה וויס" החליטה לפתוח פה גדול על הפקת התכנית ופירסמה בדף הפייסבוק שלה פוסט זועם נגד הפקת התכנית.

"דה וויס' – הייאוש, הבשר הגאווה. כל עונה נוספת של התוכנית אני נזכרת איך בגדתי בעצמי כש'הלכתי על זה'. 30 שניות שיר. מישהו יסתובב? כולם מסתובבים. אנשים מגיבים בעוצמה ברחוב. ברשת. בעיתונות. מסמנים אותי לגמר. בינתיים בהפקה כבר יודעים שאני בחוץ. עורכים אותי החוצה מהתכנית כמה שיותר. נותנים לי כמה שפחות זמן אויר. דו קרב. רמי קליינשטיין שולח אותי הביתה. שנה של אנשים שלא מפסיקים ללחוץ על תחושת ההחמצה. 'איך זה יכול להיות שאת לא שם? חשבנו שתזכי'. אני מנחמת אנשים זרים ברחוב, 'הכל שטויות'. דיכאון. ציפרלקס. רוצה להוציא סינגל. מוגבלת בחוזה דרקוני. רוצה להתראיין לרדיו. מוגבלת בחוזה דרקוני. רוצה לצאת לרחוב. מוגבלת בדכאון דרקוני. טוב די, הבנתם את המסר. אל תלכו אם יש לכם לב עדין זה הכל".

מרשת המשדרת את "דה וויס" נמסר בתגובה: "בדה וויס, כמו בתוכניות כישרונות אחרות, קיים הסכם יחסי ציבור סטנדרטי מול כל המתמודדים המגביל אותם לתקופת זמן סבירה בה לא ניתן להתראיין בתקשורת ללא תיאום עם המפיק או הזכיין, זאת כמובן מסיבות ברורות. לעומת זאת, מבחינה מוסיקלית ההיפך הוא הנכון, כל מתמודד, ובעיקר המתמודדים שעזבו את התוכנית בשלבים ראשוניים יחסית שוחררו לקריירה עצמאית מיד עם בקשתם לכך. בשני המקרים, לצערנו, לא הועברה בקשה שכזו על ידי המתמודדת הנ"ל. היינו שמחים לו המתמודדת, כמו כל מתמודדי התוכנית לאורך העונות, היו מצליחים להפיק מההזדמנות והחשיפה שניתנה להם את המקסימום בתחום השירה והמוסיקה בו הם כל כך מוכשרים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן