אסי עזר עושה נזק "סתיו שפיר היא אישה רעה רעה רעה"

0404023

יום לפני מצעד הגאווה התל אביבי, אסי עזר שוב מוכיח שמעניין אותו רק עצמו ולא אף קהילה. הוא בוחר לצאת נגד אחד חברות הכנסת הפעילות ביותר למען הקהילה הגאה ורושם "סתיו שפיר היא אישה רעה רעה רעה" שפיר "מאד עצוב ופוגעני"

נושא זכויות והחקיקה למען הקהילה הגאה בישראל מעורר סערה. חברת הכנסת סתיו שפיר, הותקפה על ידי מנחה "האח הגדול", אסי עזר. ועל מה כל הבלאגן? הכנסת דחתה הצעת החוק לברית הזוגיות מה שהביא לסטטוס של שפיר נגד "יש עתיד" ואז לתגובה חריפה של עזר נגד שפיר.

אמש פירסמה ח"כ שפיר בדף הפייסבוק שלה פוסט נגד סיכול הצעת החוק שהיה אמור להתיר נישואים חד מיניים, אחרי שזה לא עבר עם 51 מתנגדים מול 19 תומכים.

שפיר חברת הכנסת מטעם מפלגת העבודה כתבה "יש עתיד הפילה היום את הצעת החוק שלי… חברי הכנסת שהצהירו שוב ושוב על תמיכה בקהילה הגאה מנעו היום את שוויון הזכויות המיידי שמגיע לכם. והם לא היחידים: אפילו ראש הממשלה נתניהו נכנס במיוחד באמצע ההצבעה כדי להתנגד לנישואים גאים – ויצא מהאולם".

בהמשך הפוסט רשמה "הצעת החוק הזו היא תוצר לעבודה רצינית של החוג הגאה במפלגת העבודה, ולשיתוף פעולה בין הסיעה שלנו לבין ח״כים מהקואליציה, כמו דוד צור (התנועה) ומירי רגב (הליכוד). במצעד הגאווה בעוד יומיים, כשחברי יש עתיד יתגאו בהישגים שלהם למען הקהילה הגאה, אל תשכחו איך הם הצביעו היום", כתבה שפיר. "תשאלו את עצמכם לאן נעלם חוק ברית הזוגיות שהם הבטיחו להעביר בשבילכם לפני שנה בדיוק, במצעד הגאווה הקודם. אולי גם הוא קבור בין איתמר ליצהר ביחד עם הכסף שיאיר לפיד מחפש".

1604830_10151940930276608_1821538930_n

בתגובה החליט אסי עזר לתקוף ישירות את שפיר, חברת כנסת שעלתה לא פעם הצעות חוק למען הקהילה ואף השתתפה בעשרות הפגנות ואירועים למען הקהילה הגאה בישראל. "סתיו שפיר היא אישה רעה רעה רעה" כתב עזר למאות אלפי עוקביו באינסטגרם, טוויטר ופייסבוק.

"יש עתיד קידמה ומקדמת את נושא ברית הזוגיות בצורתה הרחבה והכוללת, בה כל אזרח בישראל יקבל את הזכות הבסיסית למימוש אהבתו תוך קבלת הזכויות המלאות המגיעות לכל זוג נשוי, לא רק להט"בים!", כתב והוסיף, "כולל פסולי חיתון כפי שצריך להיות! מה סתיו עשתה השנה עבור הקהילה חוץ מלשכנע אנשים לצעוק ליאיר לפיד בוז?". הוסיף עזר בסטטוס אחר.

10374967_699096163461002_4209725230438365719_n

סתיו שפיר מסרה לפורטל עומרי חיון: "ממש עצוב. חסר תודעה פולטית ופוגעני"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן