מסתמן: פרק גלגל הצלה לראשונה ב"האח הגדול ישראל" האם אורטל בן דיין תחזור?

10450221_10152940262168677_4689349948575692235_o

פורטל עומרי חיון חושף: אחרי עליית מדרגה של מעורבות הצופים בעונה השישית של "האח הגדול" בה לראשונה בפורמט הישראלי, הפכו הצופים למשתתפים פעילים המעמידים להדחה מתמודדים וגם לכאלה ששולחים מתנות לדיירים בבית. בהפקת התכנית שוקלים לראשונה בתולדות האח הגדול בישראל, לשדר פרק גלגל הצלה מיוחד. האם אורטל בן דיין תחזור לריאליטי?

הטוויסס שעלול לשנות את העונה השישית של "האח הגדול" נחשף: בארצות בהן משודר "האח הגדול" ביום ה-55 לערך של התוכנית, משודר פרק מיוחד, פרק "גלגל ההצלה" – אשר במסגרתו הצופים בבית יכולים להחזיר לתחרות מתמודד או מתמודדת שכבר הודחו מהתוכנית ובמקומו מדיחים דייר אחר. על פי מקורבים להפקה, נמסר כי יש סיכוי לא רע שהשנה לראשונה בתולדות "האח הגדול ישראל" נקבל פרק גלגל הצלה.

בעונה ה-6 של"big-brother" ששודר ב-2005, שלחו הצופים הביתה את המתמודדת "שרה הרסג'ה" והחזירו לבית לאחר קרב צמוד את המתמודד "קייסר רידה" לבית האח הגדול .

בעונות של "האח הגדול" בעולם הטוויסס הוא השיא של התכנית. לפי מקרובים להפקת "האח הגדול" נודע לפורטל עומרי חיון כי הפקת התכנית שוקלת לראשונה ב"האח הגדול ישראל" לעשות את פרק הגלגל ההצלה הראשון בששת העונות ששודרו.

אם באמת הפקת התכנית תחליט לעשות פרק גלגל ההצלה, הוא ישודר שבבית יהיו 9 דיירים. כרגע יש 12 דיירים בבית, מדובר בעוד 3 הדחות.

עוד נודע כי לפי תקנון "האח הגדול" העולמי מותר גם להפקה הישראלית להשתמש בפרק גלגל ההצלה החל מהעונה החמישית.

אז האם בקרוב נראה שוב את אורטל בן דיין בבית "האח הגדול"? את זה יקבעו בימים הקרובים אנשי ההנהלה בקשת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן