אורטל גושן מדברת "אני לא רוצה להתבייש בזה, יש לי סרטן"

10314680_274974346016062_6068048717142238189_n
הערב (רביעי) אתם תראו איך אורטל גושן ילדה בת 22 מצליחה להוכיח לכולנו כמה שמחת חיים יש לה. גם כשהיא מגלה שהסרטן הרס לה את החלום הגדול והיא נאלצה לעזוב את בית "האח הגדול" בשביל הטיפולים. "יש לי סרטן ואני אבריא" 

ארבעה ימים אחרי שהיא נכנסה לבית "האח הגדול" היא נאלצה כבר לעזוב. אורטל גושן, בחורה צעירה ומאושרת, הילדה המתוקה מהפריים טיים שלא מפסיקה לשיר שירים של ביונסה, קיבלה את הבשורה הקשה: תוצאות הבדיקות שלה הגיעו לבית "האח הגדול" – בגופה של גושן התגלה גוש סרטני. גושן נאלצה לעזוב את הבית באופן מיידי לטובת מלחמה בריאליטי מציאותי ואמיתי יותר- מלחמה על הבריאות.

בפרק שישודר הערב ב"האח הגדול" אתם תראו את  גושן לא חוסכת בפרטים וחושפת לכל הדיירים את הסיבה לעזיבה. בשיחה עם גושן היא מספרת "יש לי סרטן בבלוטת התריס, אני לא רוצה להתבייש בזה" היא אומרת ומוסיפה "הפרמדיק והפסיכולוגית של התוכנית קראו לי לחדר "האח הגדול" ידעתי שיש לי גוש רציתי להאמין שזה גוש שומן ולא גוש סרטן"

"בהפקת התכנית שאלו אותי אם אני רוצה לשמור את זה בסוד, אבל הרגשתי שאני כן רוצה לשתף כי אין לי במה להתבייש. סיפרתי את זה לדיירים בשידור, ולכל אדם ששאל אותי ברחוב" גושן לא נתנה למחלה לקחת לה את שמחת החיים "יש לי סרטן ואני אבריא" היא מוסיפה.

גושן תעבור בדיקות נוספות לקראת הניתוח ביום חמישי הקרוב – אנחנו שולחים לה חיוך וחיבוק גדול ומאחלים לה החלמה מהירה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן