לא סיפרו לכם: חן טל ואליאב אוזן מ"האח הגדול" ביחד

45432

אליאב אוזן מכחיש את השמועות על יחסים רומנטיים עם אושיית הפייסבוק חן טל אבל כל העיר יודעת שהם עדין ביחד. היא כתבה בקבוצה סודית בפייסבוק על הפחד שהוא יעשה ממנה סמרטוט מול כל המדינה. אבל טל לא מפסיקה לעלות סירטונים ותמונות עם אליאב. מה קורה בין משתתף "האח הגדול" לחן טל?

אליאב אוזן לא סיפר לעם ישראל עם מי הוא באמת ישן בלילה: יחצנית המסיבות ואושיית הפייסבוק חן טל היא בת הזוג של אליאב אוזן כבר יותר משנה. אומנם הייתה שם פרידה אחת גדולה אבל השניים עדין יחד. בראיון לאתר התכנית הוא אמר "אני וחן טל חברים טובים ולא יותר, אני בזוגית, יש לי מישהי אחרת בחוץ אבל אני פתוח להכל" אבל המציאות אחרת – חן טל ואליאב אוזן בזוגיות- אומנם לא נורמלית או רגילה אבל הם יחד.

56
בלעדי לפורטל עומרי חיון: צילום מסך מתוך קבוצה סודית שחן טל חברה בה.

לפני כחצי שנה פרסמה חן טל בבלוג שלה כאן בפורטל עומרי חיון פוסט תחת הכותרת "אני מאוהבת" היא אומנם לא רשמה במי אבל 90 אלף העוקבים שלה באינסטגרם ו80 אלף העוקבים בפייסבוק נחשפו לא פעם לתמונות זוגיות של השניים.

אז היא רשמה: "אתמול בערב, סופה מטורפת בחוץ, ואנחנו מכורבלים במיטה, מדברים, צוחקים, משתוללים, פתאום התנגן השיר "יסמין" של "הפיל הכחול" ולאט לאט הפסקנו לדבר עד שתיקה מוחלטת. הסתכלתי עליו והוא היה שקוע במחשבה. ניסיתי להבין על מה הוא חושב אך לא בדיוק הצלחתי. הקשבתי למילים של השיר ומשמעותם והרגשתי שהוא ממש מדבר אליי. תוך כמה שניות הדמעות פשוט החלו לזלוג לי מהעיניים, מה שמשך את תשומת ליבו. הוא הסתכל עליי, התקרב, ניגב לי את הדמעות ונישק אותי. הסתכלתי עליו והוא חייך חיוך קטן. קטן אבל אמיתי כזה. לא היינו צריכים לדבר..העיניים שלנו אמרו הכל."

456456

אז למה בכלל להסתיר את הזוגיות הזו? האם יש נסיון אמיתי להמשיך האלה? אולי בכלל חן טל תיכנס לבית האח הגדול באמצע העונה ותעשה לו דרמה על זה שנגע במישהי אחרת בבית? בקרוב נגלה.

חן טל סירבה לאשר או להכחיש ואמרה בתגובה: "אני ואליאב חברים הכי טובים בעולם, אני אוהבת אותו מאוד והוא אכן חלק גדול וחשוב בחיים שלי, אני לצידו ומאחוריו לאורך כל הדרך עד הגמר."

>> צפו: אליאב אוזן מכאיב לבר רפאלי ויהודה לוי
>> אלדד גל מ"האח הגדול" בלי בגדים
>> אנה בול בתמונות חושפניות
>> אורטל בן דיין "מכירה בנכבה הפלסטינית, שנגרמה ע"י ישראל ב-1948"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן