יורם זק "האח הגדול" שוב אמר הערה שנויה במחלוקת לדיירת?

565432345

בפרק הפתיחה של "האח הגדול" הציג יורם זק, עורך ובמאי התכנית את הדיירת דנית גרינברג חדי שמיעה הצליחו לשמוע את יורם זק מבטא פעמיים את המילה "כוס" בצורה שנשמעת שנויה במחלוקת. דנה רון שתים? תחליטו בעצמכם.

יורם זק הוא העורך ובמאי התוכנית "האח הגדול". זק הוא גם הקולו לדמות "האח הגדול". בעונה השלישית של התוכנית, נחשף בפורטל עומרי חיון הערה בוטה של זק לדיירת דנה רון.

הסיפור אז עורר סערה ציבורית כאשר במהלך בדיקת סאונד שהושמעה בשוגג באתר התוכנית, הוא פנה אל הדיירת, דנה רון ואמר: "ערב טוב דנה, יש לך חצי דקה לפנות אל הצופים בבית ולשכנע אותם למה את זו שרוצה שאני אשחק לה עם אבר המין שלי בין השדיים".‏ בעקבות ההערה ההיא נאלץ לצאת לחופשה בת שלושה ימים מהתוכנית ואחריהם חזר לתפקידיו.

בקטע הבא אומר יורם זק "זה כוס הקפה של דנית" בפעם הראשונה זה נשמע יחסית כמו סתם טעות אבל בפעם השניה חוזר זק ואומר "דנית אף פעם לא לקחה את הכוס מהסלון לכיור"

kkk

בדיקת פורטל עומרי חיון מעלה כי באתר התכנית, מאקו אשר מפנה לתעודת הזהות של הדיירת דנית גרינברג זה נשמע ללא הסאונד הבעייתי. האם הגיוני שאף אחד בהפקת התכנית לא שם לב לבעיה? או שמדובר בבעיה בסאונד של אותו צופה? לנו זה ממש לא ברור- צפו ותחליטו בעצמכם.

>> צפו: אליאב אוזן מכאיב לבר רפאלי ויהודה לוי
>> אלדד גל מ"האח הגדול" בלי בגדים
>> אנה בול בתמונות חושפניות
>> אורטל בן דיין "מכירה בנכבה הפלסטינית, שנגרמה ע"י ישראל ב-1948"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן