עד סוף העולם בשביל הרייטינג? "כוכב הריאליטי הרג את אבא שלי"

46543

אבי חזן, שמשתתף בריאליטי החדש של ערוץ 10 "עד סוף העולם" לצד גרושתו רוית אסף, דרס בצעירותו את אהרון כהן, את הפרט הזה לא סיפרו לכם אתמול בתכנית הבכורה. הבת, רונית איתן פנתה לפורטל עומרי חיון וכתבה טור אישי להפקה, לציבור ולגבול האנושי שנחצה "כואב לי הלב לראות שמדינה שלמה יכולה להעריץ את מי שדרס את אבא שלי"

חשבתי לשתף אתכם בתהפוכות הנפש שאני עוברת בימים האחרונים.
כותבת אני את הטור ובוכה, בוכה בכי שלא בכיתי שנים רבות. בכי שהדחקתי עמוק-עמוק בלב והרשיתי לו לצאת החוצה רק בבית העלמין כשביקרתי את אבי. ובשנה הראשונה למותו של אבי הייתי שם יום יום..

בימים אלו עלתה תוכנית ריאליטי חדשה בערוץ 10 ( עד סוף העולם ), אחד הכוכבים בתוכנית זו הוא בחור בשם אבי חזן. למי שהשם מצלצל מוכר, כנראה בגלל שהיה נשוי למלכת היופי רוית אסף . אבל אנחנו מכירים את אבי חזן מסיטואציה אחרת לגמרי.

שהייתי ילדה, אבי חזן דרס למוות את אבינו. את אבא היקר והאהוב שלנו- אהרון כהן. מול הבית שלי. באותה תקופה היינו 3 ילדות קטנות ואח . אימי היקרה בגיל 42 הפכה לאלמנה עם ארבעה ילדים שצריך לפרנס, להאכיל, לדאוג לשמור לגדל ומה לא.

אמא שלי, אשר כוחותיה לא עמדו לה התמוטטה פיזית ורגשית. הפסיקה לתפקד ואנחנו הפכנו להיות המבוגרים בבית בעל כורחנו. אחי שהיה רק בן 20 ואני שהייתי בת 18 עזבנו את השרות שלנו והלכנו לעבוד. לעבוד לא כדי לקנות סיגריות, בגדים סרטים ובילויים- אלא כדי להביא אוכל הביתה. לחם, ירקות, לשלם חשמל, מים, כדי רק לשרוד. כעבור מספר שנים אימנו נפטרה ממחלה מרוב צערה הגדול על מותו הטרגי כל כך של בעלה ואבינו היקר.
הדורס היה אותו אבי חזן, אשר הופך כיום בחסות הפקת ערוץ 10 להיות כוכב ריאליטי.

6543

אבי חזן המשיך לנהוג באותו הרכב אשר פגע והרג את אבינו האהוב, ויתרה מכך – הוא נהג עוד כשישבנו שבעה- המומים כואבים ובוכים. בעזות מצח הוא נהג ברחוב שלנו, כדי לבקר את החבר שלו שגר בסוף הרחוב. לא ספר אותנו. מבחינתו הוא לא הרג אדם, הוא לא הרג אבא ובעל, מבחינתו הוא הרג חתול. קשה לי לתאר לכם את ההרגשה הזו.
אבי חזן מעולם לא בא לבקש סליחה גם כשבגר, התחתן והפך להיות אבא בעצמו. מבחינתו הוא עשה DELETE על הריגתו של אבי היקר והאהוב, שרק הזכרת שמו מעלה דמעות בעיני היורדות בלי שליטה והמחזירות אותי כל פעם מחדש לטראומה אשר לא עזבה ולא תעזוב אותי לעולם. לרגע הוא לא עצר לבדוק מה קרה למשפחה אשר הוא ריסק לרסיסים.

ועכשיו, בחסות ערוץ 10, הכל שב הכל עולה. הכאב, אי הצדק שנעשה.
בכל פעם כשאני פותחת את ערוץ 10 אני רואה את מלאך המוות בשבילנו- האדם אשר הרג את אבי היקר והאהוב. הכל  בשם הרייטינג? להעלות תכנית אשר אחד מכוכביה הרג אדם ולא נתן את הדיןֱ, ערוץ 10 מכיר את הסיפור מתעלם וממשיך בפרומואים להראות את הורג אבינו. הכל בשם הכסף והרייטינג. אני פונה להפקת התוכנית ולכל תכניות הריאליטי למיניהם: איך אתם לא בודקים מיהם כוכבי הריאלטי שלכם?

אגב, תגובתו של ערוץ 10 היא כי האירוע היה לפני 30 שנה (אז מה? האם היתה תחיית המתים?) וכי רישיונו של אבי חזן נשלל לשנתיים. עובדה שעדיין לא אומתה. תאונה בסדר גודל שאירע לאבינו אילו הייתה מתרחשת היום הייתה מעוררת את דעת הקהל במדינה לעריכת משפט ומתן עונש הולם.
חייבת לעצור ולסיים את הטור.. קשה לי לנשום מכאב ומצער.

עשו צדק והפיצו את הסיפור שלי – הקליקו כאן לשיתוף בפייסבוק

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן