פרסום ראשון: חגי פליסיאן בדרך ל"האח הגדול 6"

540650432
הוא זכאי: הפקת "האח הגדול" הולכת עד הסוף – חגי פליסיאן, זה שבוטל נגדו כתב האישום בגין רצח בפרשת הבר־נוער בדרך ל"האח הגדול 6" עומרי חיון חושף: אם לא יהיו שינוים וביטולים של הרגע האחרון חגי פליסיאן יכנס לבית "האח הגדול" בעיקר בשביל לנקות את שמו.

אחרי שב"רשת" עובדים בכל הכוח להפיל את הזכיינית "קשת" המשדרת את "האח הגדול 6" הבינו בהפקת התכנית שהשנה הם חייבים להביא את הדייר שיהפוך את התכנית למדוברת לפחות כמו בעונות הראשונות שלה והפעם הם באמת הלכו עד הסוף.

לפורטל עומרי חיון נודע כי בשבועות האחרונים מתנהלים מגעים מתקדמים בין חברת ההפקה "קופרמן" המפיקה את "האח הגדול" בישראל לבין חגי פליסיאן. עוד נודע כי פליסיאן רוצה להיכנס לבית המצולם בעיקר בשביל לספר לכל המדינה איך הפכו אותו לרוצח ומה עבר עליו בצד השני.

אחד תנאי הקבלה ל"האח הגדול" הוא איסור רישום פלילי אבל נראה שהפעם ב"קשת" לא כל כך אכפת להם מהחוק הזה.

כזכור בתחילת החודש הודיעה הפרקליטה המלווה את התיק נגד חגי פליסיאן על ביטולו באופן רשמי להרכב השופטים שדן בתיק בבית המשפט המחוזי בתל אביב.

בראיון לתכנית "עובדה" אמר פליסיאן כי "בידיים האלה לא היה דם בחיים… זה דבר משוגע מי שעשה את הדבר הזה (את הרצח בברנוער). זה לא דבר הגיוני, זה לא דבר אנושי. לא זוכר איפה הייתי בזמן הרצח. אני מנסה להיזכר. כל פעם מנסה להעלות סיטואציות. אתה לא יכול לזכור לפני ארבע שנים".

פליסיאן הוסיף "עברו ארבע שנים" בקלטת המפלילה, הוא לא קישר את הדברים לרצח בבר־נוער. "הכסף סינוור אותי. הוא אמר: 'אל תדאג אחי, אני אגיד לך מה לעשות, אני אדריך אותך'. לא קישרתי את זה לאיזה רצח. הוא הביא אותי למצב שאני לא מקשר. לא התעמקתי במלים בכלל של מה שאני מוציא".

ב"קשת" הכחישו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן