טהוניה רובל סירבה להצטלם עם מעריצים "היא התעלמה בגסות והשפילה אנשים"

טהונ
האם ההצלחה עלתה לטהוניה רובל לראש? פליטת האח הגדול שזכתה בתכנית הריאליטי בזכות הצבעות ה-SMS של צופי התכנית, סירבה להצטלם עם מעריצים במסיבת פורים "היא התעלמה מאיתנו בגסות כשביקשנו להצטלם איתה, הרגשתי מושפל" אמר אחד הנוכחים במסיבה.

טהוניה רובל הזוכה בעונה האחרונה של "האח הגדול" חגגה בשבת האחרונה במסיבת אפטר פורים 'באומן 17' יחד עם אלפי חוגגים מחופשים. בשונה מכולם, רובל החליטה להגיע למקום ללא תחפושת בזמן שאלפי האנשים חוגגים מחופשים לצד צמד התאומות מלול מ"הפיה והחנון" שהרימו יחד איתם את האירוע ולא היססו להצטלם לכל דורש.

המקום אומנם היה דחוס איך רובל יצאה לאור היום של חצר האומן ללא אף תחפושת שתסתיר את זהותה של זוכת האח הגדול שקיבלה מאות הודעות אסמס תמיכה מאנשים שבילו שם.

במהלך המסיבה פנו מעריצים שהיו במקום לרובל בבקשה שתצטלם איתם אך זו דחתה אותם על הסף. בליינים שהיו במקום סיפרו לפורטל עומרי חיון, כי רובל אף התעלמה ממי שביקש והמשיכה ללכת ללא תגובה ובטח ללא תמונה.

פורטל עומרי חיון ביצע בדיקה וגילה רק תמונה אחת של רובל שצולמה באותו אירוע, לא עם אחד המעריצים אלא עם אחד מחבריה האישיים אשר גם עובד בתחום הבידור, נראה שזו גם בין התמונות היחידות שהיו שם.

565432

דניאל (25), אחד הבליינים שהיו במקום סיפר לפורטל עומרי חיון "לא האמנתי שטהוניה רובל תפנה לי את הראש שאני מבקש ממנה להצטלם, הרגשתי מושפל. היינו בחצר וראיתי את התנהגות שלה כלפי וכלפי אחרים זה היה מביש לראות שמי שקיבלה הצבעות מעם ישראל תחשוב שהיא יותר טובה מהאנשים הפשוטים ותתעלם מאנשים"

בליין אחר שגם הצביע לרובל במהלך התכנית "האח הגדול" סיפר "טהוניה התנהגה בצורה מזעזעת ופשוט התעלמה, היא יכלה גם לסרב בנימוס לצילום משותף זה כבר עדיף על התעלמות גורפת מכמה אנשים שבסך הכל רצו תמונה איתה"

אז האם השתן עלה לרובל לראש או שסתם אי אפשר להצטלם עם כל המעריצים ומותר גם לפעמיים לרצות לחזור להיות אחד האדם ולחגוג פורים בלי תמונות ממעריצים. טקבקו לנו את דעתכם!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן