פאולינה אלברשטיין ואביבית בר זוהר משיבות אש "טהוניה מסכנה, מדברת על צומי אבל יוצאת רק עם מפורסמים"

433

ביצת הריאליטי לוהטת: פאולינה אלברשטיין תוקפת חזרה את טהוניה רובל "מסכנה, כנראה שהיא לא חיה בשלום עם עצמה" גם אביבית בר זוהר תקפה "מי זאת טהוניה שתדבר על צומי? היא רק יוצאת עם מפורסמים מאז האח הגדול"

ריב כפול בתעשיית הבידור הקטנה. פאולינה אלברשטיין ואביבית בר זוהר תקופות את זוכת העונה החמישית של "האח הגדול" טהוניה רובל.

איך הכל התחיל?  לפני מספר ימים,  פאולינה אלברשטיין העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה חושפנית של השדיים שלה מתוך חופשה שלה במיאמי. מה שגרר את כעסה של טהוניה רובל היריבה שלה מימי "האח הגדול". רובל תקפה:  "פאולינה רוצה צומי, רוצה לחזור לכותרות וזה מה שהיא עושה. זה משהו עצוב, זה מכוער, היא רוצה לחזור לכותרות וזה מזעזע"

היום החליטה אלברשטיין להשיב אש ופירסמה בחשבון האינסטגרם שלה תגובה רשמית "מסכנה טהוניה, כנראה שהיא לא חיה בשלום עם עצמה. אני חיה עם עצמי בשלום ולוקחת הכל בקלות"

1966958_586062404804980_1226534035_n

מוקדם יותר החליטה להצטרף לחגיגה אביבית בר זוהר, חברתה הטובה של פאולינה. בתכנית של דנה רון היא אמרה "מי את בכלל שתבואי ותדברי על צומי, כשאת רק יוצאת עם מפורסמים מאז שיצאת מ'האח הגדול'? היא הרי לא יוצאת עם אנשים פשוטים, אחד אחרי השני מפורסמים. אז אולי את רוצה לחזור לכותרות? זאת בושה שנותנים לה להנחות תוכנית".

>> צפו: המצלמה תיעדה את החולצה של אלברשטיין נופלת, מה שחשף את השד שלה לאחר שהיא הסתובבה בלי חזייה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן