מיי פיינגולד לוקחת את אירוויזיון ברציניות "מקווה שכולם יהיו מרוצים כמוני"

BE PROUD 1 (Large)

האם יש לנו סיכוי השנה באירוויזיון? הזמרת מיי פיינגולד שנבחרה לייצג את ישראל לוקחת את התחרות ברציניות וצילמה השבוע 3 קליפים שיועמדו לבחירת הקהל בשבוע הבא. "מקווה שכולם יהיו מרוצים כמוני" היא אומרת.

הזמרת מיי פיינגולד נבחרה לייצג את ישראל באירוויזיון, השבוע היא צילמה את הקליפים שיוצגו לצופי הערוץ הראשון. הצופים יבחרו את השיר והליפ שייצג את ישראל באירוויזיון 2014 שייערך בדנמרק. הקליפים ייחשפו לקהל במשדר מיוחד שייערך בערוץ 1 במסגרת "מבט".

חברי הוועדה האזינו לכל השירים ובחרו את השירים הטובים ביותר בשני שלבים: בשלב הראשון, כל חבר ועדה נתן ניקוד מ-1 ועד 10 לשירים המועדפים עליו.

בשלב השני, נבחרו עשרת השירים שקיבלו את הניקוד הגבוה ביותר. שירים אלו הושמעו שוב לחברי הוועדה, והם דירגו כל שיר על פי שיטת הניקוד המקובלת בתחרות האירוויזיון: השיר הטוב ביותר קיבל 12 נקודות, השני קיבל 10 נקודות, השלישי 8 נקודות, וכן הלאה עד נקודה אחת.

על פי תקנון רשות השידור, האמן שנבחר אמור להביא אף הוא שיר אחד או יותר לוועדה. מיי פיינגולד הביאה שיר אחד. חברי הוועדה החליטו שהשיר עומד בכללי התקנון והמליצו על קבלתו . מעשרת השירים שהגיעו לשלב השני נבחרו שלושת השירים האלה:

"נשארת איתי":
הקליפ צולם במוזיאון רכבת ישראל בחיפה בתוך רכבת מתחילת המאה.

"Same heart":
הקליפ צולם ליד יער המגינים ובחלל תעשייתי נטוש.

"Be proud":
הקליפ צולם בגלריה של תחנת הכוח רידינג.

BE PROUD 2 (Large) NISHERET ITI 1 (Large) SAME HAERT 1
מיי פיינגולד סיפרה:
״אני עוד מעכלת את העובדה שצילמנו שלושה קליפים בשבוע אחד. אין ספק שזו הייתה אחת המשימות היותר מאתגרות ומעניינות שנתקלתי בהן. ההתמודדות עם פרויקט מהסוג הזה היא אחרת מכל מה שהכרת, באופן שבו החלטות צריכות להיעשות ברגע ולפני שהספקת להכין תכנית גיבוי, אתה כבר מיישם את ההחלטות ורץ לדבר הבא. אבל זה גם כל הקסם בעיניי. הצוות כולו השקיע את כל כוחו ונשמתו בפרויקט הזה והעבודה הייתה מקצועית וכיף אדיר. כל סט צילום הפך מיד למקום של צחוק ושמחה. התוצאה הסופית בהתהוות ברגעים אלה ממש בחדרי העריכה ואני כבר להוטה שהציבור ייחשף לשירים והקליפים שיצרנו ומקווה שכולם יהיו מרוצים כמוני.״

אין ספק שהסיכוים של מיי פיינגולד גדולים בהרבה משל נציגים קודמים שלא צלחו אפילו להגיע לתחרות עצמה. ככה נשמעה פיינגולד לפני ארבע שנים ב"כוכב נולד"

ביים וצילם: ליאור נורדמן
צילום סטילס "נשארת איתי" ו – "SAME HEART" – דיוויד סוויני
צילום סטילס "BE PROUD" – טל אזולאי

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן