רמאות באקס פקטור? "הפקת התכנית מתערבת ומקדמת את הלהקה שיצרה על חשבון המתמודדים והצופים"

1495506_505554259560135_614821702_n
פרסום ראשון: רגע לאחר שידור רבע הגמר של "אקס פקטור" במהלכו הודחו המתמודדים טומי ויאן אגמי (עברי לידר) ותמר פרידמן (רמי פורטיס), עולות טענות נגד הפקת התכנית על קידומה של להקת פיוז'ן של עברי לידר. אז האם הפקת "אקס פקטור ישראל" מקדמת את להקת "פיוזן"? הפקת התכנית סירבה להגיב לידיעה.

במהלך האודישנים של "אקס פקטור" הוקמה להקת בנים שהורכבה מנבחנים באודישנים שלא צלחו את השלב הסופי והודחו מהתכנית אך חזרו כלהקה שמתמודדת על מקום נוסף בנבחרת, כפי שקרה באקס פקטור אמריקה ובריטניה. כך הוקמה להקת וואן דרייקשן בפורמט המקורי של "אקס פקטור" (ע.ח).

במהלך העונה, הלהקה נשלחה מספר פעמים להדחה לאחר שבמבחן ה-SMSים היא לא צלחה אך בכל פעם מחדש בחרו שופטי התכנית להציל את הלהקה. האם מישהו מלמעלה מתערב?

אתמול (ראשון) שודר פרק רבע הגמר בתכנית בסופו, להקת פיוז'ן עלתה פעם נוספת להדחה, בפעם השלישית העונה מתוך חמש הדחות אך, בעזרת השופטים משה פרץ, עברי לידר ושירי מימון הם ניצלו מהדחה.

דקות אחדות לאחר שהשידור הסתיים החלו המשפחות המאוכזבות של המתמודדים המודחים לפתוח מעט את הפה. "אין תלונות, התכנית טובה – אבל ברור שאי אפשר להדיח את המתמודדים שההפקה עצמה יצרה כלהקה. הם חלק מהפרומט, חלק מסיפור – הם חייבים להגיע לגמר על חשבון מתמודדים אחרים" אמרה קרובת משפחה שהייתה מאחורי הקלעים.

1560528_507993122649582_1894306334_n

גורמים בתעשיית הבידור סיפרו לפורטל עומרי חיון כי זו לא הטענה הראשונה שנשמעת כנגד הפקת התכנית המצליחה. לאחרונה אף נודע לפורטל כי משתתפים שהודחו וגם כאלה שעדין בתחרות חשים כעס כלפי הקידום המוגזם ללהקה המדוברת.

ומה קורה ברשת? העמוד הרשמי של "אקס פקטור ישראל" מוצפף בטענות גולשים (מעל 9 אלף הודעות זועמות נגד הפקת התכנית נרשמו תוך עשרים וארבע שעות) "תפסיקו לקדם את הלהקה הזאת – למה אני צריך לשלם כל כך הרבה כסף להצבעות אם אתם רומסים אותי כצופה?" רשמה הגולשת דנה על דף הפייסבוק הרשמי של התכנית.

אגב, השנה באקס פקטור ארה"ב,להקת restless road, הורכבה בתוכנית, אך לשופטים הייתה השפעה עד לשלב מסוים.

אז האם משה פרץ, רמי פורטיס ושירי מימון באמת מצביעים למתמודדים שהם הכי אוהבים או שמישהו באוזניה עוזר להם להגיע להחלטה? מה אתם חושבים? טקבקו לנו את דעתכם.

הפקת "אקס פקטור" ו"רשת" סירבו להגיב עד מועד פרסום הידיעה. רוצים להשפיע? שתפו את הכתבה הזו בדף הפייסבוק שלכם ואולי מלחץ ציבורי גדול נקבל תשובה כנה על הטענות שעולות כאן.

החדשות החמות של היום:
>> צפו: המסיבה הסודית של רוז פוסטאנס – רגע אחרי הגמר הגדול!
>> אסי עזר מוציא חבר כנסת מהארון
>> כוכבת נעצרה בחשד לשידול קטינות
>> מפורסמת ישראלית חשפה בטעות את השד בשידור חי!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן