מלחמת הלהט"ב: אסי עזר תקף את השר נפתלי בנט. השר הסכים להיפגש עם עזר

1496037_641200702589584_287466991_o

לאחר שהקהילה הגאה הכריזה על מלחמה למען שוויון זכויות בסיסות החליט מנחה "הכוכב הבא" אסי לפרסם בדף הפייסבוק שלו פוסט אישי מיוחד נגד ראש הבית היהודי, נפתלי בנט. בפוסט מוחה עזר נגד ההתנהגות ההומופובית לדבריו, של סיעת "הבית היהודי" וקורא לבנט להיפגש עימו ועם בן זוגו. לפני מספר שעות נודע כי השר בנט הרים את קרא את הפוזט של עזר והציע לו להיפגש

הקהילה הגאה בישראל יצאה למחלמה: לאחר שמפלגת הבית היהודי הפילה בימים האחרונים פעם אחר פעם הצעות חוק שנועדו לקדם את זכויותיהם הבסיסיות של חברי הקהילה הגאה, יוצאים בקהילה למאבק ציבורי. רגע לפני שייתאספו בכיכר הבימה ביום שבת הקרוב (14.12) למחאה נגד ההומופוביה של שרים בממשלת ישראל, החלו גולשי הפייסבוק להחליף את תמונת הפרופיל שלהם בצבעים של כחול ולבן. כל זאת למען שוויון זכויות לכולם – כולל הומואים, לסביות, ביסקסואלים וטרנסג'נדרים. רעיון שבמקור החל בארה"ב מתוך קמפיין שצלח בזמנו, רגע לפני פסיקת בית המשפט בעליון במדינה בעניין נישואים גאים.

אסי עזר בחר הצטרף למחלמה של הקהילה ומוקדם יותר כתב פוסט בדף הפייסבוק שלו: "אני ואלברט נשמח להיפגש איתך ועם זוגתך לארוחת ערב כדי להראות לכם שאנחנו בדיוק כמוכם ואם אנחנו בדיוק כמוכם, מגיע לנו את אותן הזכויות בחוק שמגיעות לכם. האם אתה מקבל את ההזמנה שלנו, מר נפתלי בנט?"

עזר פרסם את הפוסט המיוחד בפרופיל הפייסבוק הציבורי שלו בצירוף תמונה שלו ושל בן זוגו אלברט יחד עם הכלב שלהם, עמוס. בהמשך הוא כתב "זאת המשפחה שלי וזה בן הזוג שלי – אלברט. הכרנו לפני שנה ושלושה חודשים בברצלונה. ניגשתי אליו חצי שיכור עם מבט מבויש ואמרתי לו שבעיני הוא יפה תואר ומאז השתנו חיי. מצאתי אהבה אמיתית, עמוקה, מרגשת ותומכת".

ואז ביקש עזר לפגוש את השר בנט לארוחת ערב יחד עם בן זוגו והכלב: "נפתלי חושב שמגיע לו ולאשתו יותר ממה שמגיע לי. וזה עצוב. אהבה היא מעל הכל. מעל דת, מעל פוליטיקה, מעל אגו". וסיים את דבריו לשר, "אנחנו ממתינים לתשובתך- אסי, אלברט וגם עמוס הכלב".

13828941591805_b

מוקדם יותר הסכים השר נפתלי בנט להיפגש עם אסי לארוחת ערב "נפתלי בנט הרים את הכפפה. הבוקר, אחרי שגם אני מאסתי במהלכים ובהתבטאויות של מפלגת הבית היהודי כנגד הקהילה הגאה בישראל, העלתי פוסט עלי ועל בן זוגי אלברט וסיימתי אותו בכך שאני מזמין את נפתלי בנט לארוחת ערב, כדי שיראה כמה הזוגיות שלנו יפה ומיוחדת בדיוק כמו שלו ושל אשתו.

את הפוסט גם הדבקתי על הקיר של כבוד השר בנט בפייסבוק. להפתעתי לא רק אני עשיתי את זה. עשרות גולשים עשו שיתוף על הפוסט והדביקו לו על הקיר. עשרות אלפי עוקבים של נפתלי עשו לפוסט הזה לייק, אלפים הגיבו. הוא לא יכול היה להתעלם, ולפני שעה… הוא צלצל." רשם עזר.

עד הוסיף: "קבענו לארוחת ערב, ואני מרוצה. הידברות יכולה להוביל לשינוי. יש מצב שהוא רק רוצה לכבות שריפות אבל אם להאמין למה שהוא אמר בשיחת הטלפון ("אשמח להיפגש ולהקשיב") יש על מה לדבר.
אז אם יש משהו שחשוב לכם שאומר לו או אם אתם מכירים מסעדות כשרות טובות בתל אביב, עכשיו זה הזמן לכתוב לי . השינוי ממש אוטוטו כאן, תקופה מרגשת, יצאתי להילחם, ביוש".

לפני מספר שעות תקף בנט את ההתקפה נגדו ונגד הבית היהודי ופירסם בדף הפייסבוק שלו פוסט ביקורת ארוך: "בימים האחרונים הבית היהודי, ויושבת ראש הסיעה שלנו, איילת שקד, נתונים להתקפה אלימה של הסתה. "שתמותי", "שתישרפי יא הומופובית", "תתחילי לפחד על ילדייך" הם מהאיומים הקלים שהיא ספגה בגל העכור הזה. יש דברים שנכתבו ופורסמו ברבים לא ראוי להעלות שוב על הכתב."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן