פורטל עומרי חיון מגיב להשמצות וההסתה של אייל גולן

323123254
בצעד יוצא דופן פורטל עומרי חיון בוחר לתבוע תביעה נגדית את הזמר אייל גולן ושם סוף להשמצות חסרות הבסיס

עו"ד יותם וירז'נסקי ממשרד דרורי-וירז'נסקי-אורלנד, המתמחה בדיני לשון הרע וקניין רוחני המייצג את עומרי חיון, מסר, כי "הטענות שמופנות כנגד מרשי הן בבחינת עורבא פרח. אדם שהוא דמות ציבורית, כדוגמת "זמר מפורסם", אינו יכול לבוא ולטעון, כי דברים שפורסמו אודותיו, מהווים לשון הרע.

קל וחומר כשההתייחסות לדברים אלה היא כאל חשדות בלבד. מרשי הוא כתב בידור וככזה הוא אמון על פרסום ידיעות בזמן אמת. האינטרנט אינו מוגדר כ"כלי תקשורת" רגיל.

בעקבות "הדברים הפוגעניים, המבזים והמשפילים", כותב בא-כוחו של חיון, קיבל חיון איומים על חייו. עוד הוא כותב כי "מרשו לא יכול לעבור לסדר היום על הפרסומים הפוגעניים ועל האיומים הממשיים המופנים אליו בעקבות ההסתה".

"מרשי הוא כתב בידור, וככזה הוא אמון על פרסום ידיעות בזמן אמת. האינטרנט אינו מוגדר כ'כלי תקשורת' רגיל. גם בית המשפט העליון קבע לאחרונה כי 'יש מקום לדעה כי בעידן האינטרנט לא יהיה בהוצאתו של צו כדי למנוע ממידע על-אודות הפרשה להפוך במהרה לנחלת הכלל'. לכן, מכלול ההגנות הקיימות בחוק איסור לשון הרע ובחוקים אחרים קמות לזכות מרשי, ואין בליבו כל חשש מניהול הליכים משפטיים בעניין, הגם שהם מיותרים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן