הזמר שהעיד בפרשת המפורסמים מגיב "זה לא אני, יש לי אישה"

הזמר הלא כל כך מוכר מאור אדרי העיד היום בפרשת אייל גולן, בינתיים גולן שוחרר למעצר בית, אביו יישאר הלילה במעצר

מאור אדרי הגיע בכוחות עצמו לחקירה שהייתה קצרה מאוד בפרשת אייל גולן, הוא שוחרר לאחר שנשאל על אירועים שבהם נכח. זימונו וקישורו לאירוע היה מיותר מלכתחילה", הדגישה פרקליטתו של אדרי, עו"ד טלי חזום.

>> סיקור מיוחד: כל מה שלא ידעתם על פרשת אייל גולן

מלבד אדרי בימים הקרובים יגיעו זמרים נוספים החשודים בפרשה לחקירה בתחנת המשטרה.

אייל גולן שנחשב לזמר המצליח ביותר בישראל התייצב הבוקר לראשונה לחקירה כדי להתמודד פנים מול פנים עם החשדות נגדו. "אני הולך עם האמת שלי, אני לא לחוץ ומשתף פעולה עם המשטרה", אמר למקורביו.

הלילה שוחרר אייל גולן למעצר בית בתנאים, אביו יישאר במעצר.

אביו של גולן ויחצ"ן המסיבות שלו חשודים כל אחד בבעילה אסורה בהסכמה ובהדחה לשימוש בסמים. איש תקשורת בכיר, המקורב לזמר המפורסם, חשוד במקרה אחד של בעילה אסורה בהסכמה.

אל תחמיצו פרשת אייל גולן נחשפת:

נהגו ועוזרו של גולן חשוד בביצוע מעשה מגונה ובהדחה לשימוש בסמים. זמר נוסף חשוד כי השתתף והיה מעורב בחלק מהאירועים המדוברים. התנאי לעבירת בעילה אסורה בהסכמה הוא שהנערה תהיה בת פחות מ-16. עבירת הדחה לשימוש בסמים מתקיימת כאשר צורכי הסם הם בני פחות מ-18.

הבוקר, בעקבות התפוצצות הפרשה, הודיעו זכיינית ערוץ 2 "קשת" ואייל גולן כי קיבלו החלטה משותפת שלפיה השתתפותו בתכנית "הכוכב הבא" תושעה עד להודעה חדשה. כמו כן הוחלט על השעיית הפקת העונה הרביעית של התוכנית "אייל גולן קורא לך" שהייתה צפויה לעלות בחודשים הקרובים.

מקור: חדשות2

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן