אלירז שדה על אייל גולן "כל בר דעת יכול לזהות אם מדובר בקטינה"

1027361-5

בן זוגה של אילנית לוי, הגרושה של אייל גולן מגיב לפרשת "גל בר דעת יכול לזהות אם מדובר בקטינה" ומה עובר על אילנית לוי?

>> סיקור מיוחד: כל מה שלא ידעתם על פרשת אייל גולן

לראשונה מגיב לסיפור אלירז שדה, בן זוגה של אילנית לוי, גרושתו ואם ילדיו של גולן, כך פתח היום את התכנית "הדיבור" המשודרת בערוץ 24:

"אין צורך להזכיר למה הנושא רגיש בשבילי. חשוב לזכור שכל עוד אין אשמים לא צריך למהר לחרוץ גורלות, אם היו דברים, מיותר לציין שאני מגנה אותם בכל רמה ועניין"

זה לא קשור לאיך הבנות מתלבשות, לא סתם החוק מגדיר אותן כקטינות אין להן שיקול דעת כמו של בוגרים". דיין הוסיף ואמר שעקב הסיפורים שנקשרו לפרשה מתעוררות בו תחושות קשות: "זה כמו מפעל לייצור בחורות וזה עושה לי תחושת חזירות, חטא היבריס. נכון שיש לך מאגר נשי בלתי נדלה. תחגוג, תהיה רוקסטאר אבל בתור ידוען אתה צריך לקחת אחריות".

אלירז מתקן אותו ומדגיש שגם החגיגות צריכות להיות בגבולות החוק ולכן הנקודה המרכזית היא שמדובר בקטינות שקיימו יחסים עם אנשים מבוגרים, בעוד כל בר-דעת ללא מוגבלות פיזית או שכלית אמור להיות מסוגל לזהות אם הבחורה שמולו קטינה או לא. לסיכום הוא מזכיר שהתחושות של חברי הפאנל נובעות ממעשים שמיוחסים לחשודים לכאורה ועוד לא התבררו על ידי המשטרה ובית המשפט וצריך להיזהר לפני שאומרים דברים שבדיעבד יכולים להתברר כלא נכונים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן