יאללה מכות יאללה: רוני מיילי וארז טל מתכסחים

403023023203230

הערב ישודר פרק מיוחד של "האח הגדול" – חוזרים הביתה במהלכו יוצא ארז טל נגד רוני מיילי ואומר לו "אתה הקורבן? אתה רמסת פה אנשים אחד אחד" מיילי הגיב היום (שלישי) בדף הפייסבוק שלו "ארז הוא משקפופר עם שיני שפן"

אל השיחה המסורתית עם ארז ואסי הגיעו כל הדיירים, למעט רוני וגילי מיילי, שקיבלו הזדמנות להביא את הצד שלהם בשיחה מצומצמת עם אסי וארז בלבד. רוני, שתחילה ביקש להתנצל על התנהגותו בבית, לא היסס להטיח בפני ארז את כל מה שאגר בבטן: "אתה בתור מנחה התכנית, אסור לך לומר שאתה מקדיש את הנצחון של טהוניה לרוני מיילי. הוציאו אותי משיווי משקל בבית", טען רוני בכעס.

"אתה הקורבן?", הטיח בו ארז, "אתה רמסת פה אנשים אחד אחד, הכנסת וסובבת, ועד שהם לא פרפרו על הרצפה אתה לא הרפת. אתה איש חזק ודורסני. השיטה שלך הייתה לקחת נקודת תורפה של בנאדם ולרמוס אותו".

מיילי לא נשאר חייב ופירסם מוקדם יותר בדף הפייסבוק שלו:

"הייתי ביום ג' בבית האח הגדול וארז טל ראיין אותי יחד עם אסי עזר……זה היה ראיון רע רע רע רע רע רע מאוד לשני הצדדים למראיין ןלמרואיין", והסביר, "ארז טל ספג ממני לשון חריפה ביותר וכמובן גם אסי על כך שהם הטו את הכף לטובת דיירים כאלה ואחרים וזה לא משחק הוגן ….כי אם אתה מנחה ומקבל משכורת של הנחיה תשאר להנחות בלבד ועם פנים של ג'וקר ללא מימיקה שמכוונת לכאן ולכאן………….ומה שהם עשו בהנחיה זה דבר שלא יעשה……………..ועוד אבא של אסי עזר התגייס בבוקר לתוכנית של חיים אתגר כדי לחסל סופית את מיילי ….אסור היה לו להתראיין בעיניין מיילי ולו רק בגלל שהבן שלו מנחה התוכנית………..הם בטח ידאגו לעשות מטעמים מהמילים שאמרתי לשניהם".


ארז טל רוני מיילי אתה איש חזק ודורסני הראיון המלא by dm_51bcf3d5052fe

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן