ישראל בר און תובע מיליון וחצי שקל מ"כוכב נולד" אבל ממשיך לשיר

רגע אחרי שישראל בר-און, זוכה "כוכב נולד 6", תבע את חברת ההפקות של התוכנית, טדי הפקות, את המפיקה טמירה ירדני, את הפסיכיאטר ד"ר אילן רבינוביץ ואת זכיינית ערוץ 2 קשת, ודורש מהם פיצויים בהיקף 1.5 מיליון שקלים בטענה שנגרמו לו נזקים נפשיים, הגיע בר און להופעה קטנה בערב בחירות בהוד השרון.

ישראל בר און הופך את הבטן למפיקי "כוכב נולד" –

בר און טוען באמצעות באי כוחו, עו"ד רפאל בייפוס ואהרון שוורץ, כי במהלך התוכנית ואחריה ניהלו אותו הנתבעים "כבובה על חוט והובילו אותו למצבי קיצון אשר ערערו את מצבו הנפשי". עם הנזקים שנגרמו לו אז, טוען בר און, הוא מתמודד עד היום. בין היתר מתאר כתב התביעה כיצד פנה כביכול בר און למפיקה טמירה ירדני ותיאר בפניה את קשייו ומצוקתו הנפשית הגדולה בעקבות השתתפות בתכנית.

לפי בר-און, ירדני פעלה "בחוסר תום לב ודרכים מניפולטיביות פסולות לחזק את ידיו (…) כשכל מה שעומד לנגד עיניה הנו סיפוק צרכי הרייטינג של התכנית". עוד טוען בר און כי מצבו הנפשי הוסיף והדרדר בין שלב חצי הגמר לגמר, כאשר אנשי התוכנית, ובמיוחד ירדני, מונעים ממנו לפרוש פעם אחר פעם בטענה כי על פי נתוני המסרונים הוא עומד לזכות בתכנית וחבל יהיה להפסיק את השתתפותו.

בהמשך, כך על פי כתב התביעה, מתואר כיצד הפנתה אותו ירדני לפסיכיאטר אילן רבינוביץ לקבלת טיפול, וזה, שכלל מתן כדורים פסיכיאטריים, הרע את מצבו וגרם לו לנזקים "ממוניים ונפשיים קשים" בהיותו "טיפול מיותר ולא מקצועי". לאחר שביקש להפסיק את הטיפול ואת התקשרותו עם קשת ועם טדי הפקות, הכפישו אותו שני הגופים "לרבות הפסקת מכירת אלבומו, סילוק שמו מאתרי הנתבעים כמי שבאים לומר ולהזהיר אחרים 'תעבוד אצלי או אצל אף אחד אחר'".

בראשון האחרון נצפה בראשון בערב בחירות בכנס השקת הקמפיין של המועמד לראשות עיריית הוד השרון – יואב רוזן שם הוא גם הופיע רגע אחרי שהגיש את כתב התביעה לבית המשפט.

יואב רוזן וישראל בר און1. צילום קובי בס ישראל בראון באירוע יואב רוזן. צילום קובי בס ישראל בראון באירוע יואב רוזן2. צילום קובי בס

מהזכיינית קשת נמסר:
"איננו נוהגים להתייחס בתקשורת לנושאים משפטיים. רק נאמר כי אנו דוחים את טענותיו של ישראל בר און אך מאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך".

ד"ר רבינוביץ מסר בתגובה כי "ד״ר רבינוביץ' הוא מבכירי הפסיכיאטרים בישראל. הוא טיפל בישראל בראון במשך שנה שלמה על בסיס שבועי. הטיפול החל רק שנתיים לאחר גמר התכנית "כוכב נולד". בניגוד לטענות חסרות השחר המופיעות בכתב התביעה, מר בראון הגיע לטיפול אצל ד"ר רבינוביץ' מרצונו החופשי וכל שלבי הטיפול, ללא יוצא מן הכלל, התקיימו תוך שיתוף פעולה מלא שלו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן